Harrabaill Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Holder på og ser på stereo prosjekt,siden jeg har tenkt på og bytte til BMW E46 320cd snart. Lurer da på hvilken størrelse det er på høyttalerne og hvor dyp de kan være? Hvordan operasjon må til for og få plass til en Pioneer 2DIN spiller (bilen er utstyrt med original 16:9 navigasjon) Siden det ikke er Harman Kardon vurderer jeg fortsatt og installere høytallere i sideputene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Disse spm sku gjerne jeg hatt svar på å, da jeg ønsker å gjøre noe av det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Det er orginalt 6" i bilen din. Du får adaptere til 6.5" og 5.25" litt mer jobb med 6.5" og du må kappe litt stål i døren. Skal du ha inn dobbel din så må du også kappe noe i ventilasjons huset som er bak spilleren. Det finnes rammer som du setter inn her også. Personlig ville jeg montert ett godt 6.5" sett før jeg monterte noe bak. Så eventuelt 1din med flippskjerm. Kanskje ikke den peneste løsningen men det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå