Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Har du målt ladinga på dynamoen og batteriet etter att du bytta spennings regulatorn?

Kan være dårlig jording også

Hadde mye irr der hvor minus kabel fra batteriet var montert på min bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var strømtom i dag tidlig, så måtte skrape stål-is uten at bilen varmet seg opp. Tok den på trill og den kom heldigvis.

Får opp varsel på kjølevæske. Gir den kjølevæske og steller meg til å fylle bensin mens den står og går. Når jeg kommer inn i bilen igjen så bevegde temperaturen seg oppover mot det røde.. Etter at jeg fikk turtall på motoren så kjølte den seg igjen.

Ikke noe ladevarsellampe i dag da heldigvis.

Til gjengjeld er det ikke noe problem å ligge sidelengs i 70 på 1500o/min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være batteriet ditt som er dårlig at det ikke tar til seg lading siden bilen din har vert tom for strøm

men du burde måle ladinga på den

når det gjelder tap av væske så kan det være topp pakning eller en vannlekasje

defekt vannpumpe, termostat og vifteclutch gjør også motor blir varm er mulig du har bytta de men er verdt å nevne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke litt på bilen i dag. Om jeg kommer meg hjem :P Hatt prøve på skolen nå, og kom meg frem på meteren. Slutta å lade ca 1km før skolen.

Det kommer og går litt ladinga. Hvis jeg bråbremser og slipper med en gang, så det bare rykker i bilen kutter det feks. Kan det være dårlig kontakt et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt på batteriet nå. Holder seg stabil på 13.4V, men iblandt synker den rolig nedover, laveste jeg så var vel 10.2V, men da hoppa den rett opp igjen til 13V.. Kommer og går som sagt. Noen flere ideer?

God nyhet! Oppdaget at det lekker kjølevæske. Vet ikke fra hvor enda, men er fra fronten på motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en bestilling på koed først som sist jeg. Tar vel noen dager (uker?) før pakken kommer..

Fant ut at lekkasjen mest sannsynelig kommer fra vannpumpa. Pakning er også bestilt, sammen med ny vannpumpe, termostat og alt det der, så kan jeg likegjerne bytte det når jeg først er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...