Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ikke fulgt så nøye med her! Ble bra med skinn! Armlener selger folk grisebillig på bimmerforums. Gleder meg til kw2!!

btw, ser du driver å styrte med dysene dine? Jeg og synes 535'en min er litt daff og det tikker veldig under panseret på varm motor, når den er kald er det bare littegrann på tomgang, alle ventilene er justert til 0,030mm og ingen slitasje på kam, vippearmer osv. Men en dag tok jeg og holdt ett skrujern inntil dysene og hørte godt en høy tikkelyd av alle sammen, er snart det eneste jeg ikke har skifta på denne motoren så er vel veldig sannsynelig at de er dårlige?

Tikker den ikke i det hele tatt din nå eller?

Kan si deg at det ikke blir bedre med nye dyser. Jeg bytta alle mine, til nye borsch dyser som var mer moderne også. Det var 0 lydforskjell der gitt. ( ikke derfor jeg bytta da)

Grattis meg Coils da! Dette nevnte du ikke i ste!! Bestilte du med KW topplagerene?

Skrevet

Nei, har ikke bestilt noen topplagre ennå. Norsk bildelsenter som har de også? Utifra leveringstiden så regner jeg med at jeg ikke akkurat har det travelt.

Er det noen andre smådeler jeg trenger også, eller er det plug and play?

Justerte ventilene mine når jeg drev med motoroverhaling for halvannet år siden.. Synes ikke den tikker noe særlig egentlig.

Angående den diskusjonen om 95 vs 98 bensin her på forumet om dagen.. Hva fyller dere på deres M30'r?

Skrevet

Mini bildeupdate:

Nye bakdekk var nødvendig..

z0blpewavrbrfrrca87s.jpg

fv8mgbjdqng13xm0splc.jpg

Nye eksosfester til midtpotta:

of7ndv376pte7mmjdwjt.jpg

Nye pakninger mellom kat og midtpotte:

oquaxwz972ypwqwdub09.jpg

Alltid gøy med eksosskruer.. :P

11py8dblbk24eldk6tgk.jpg

Av erfaring har jeg begynt å gjenge opp igjen ALT av bolter som skal brukes opp igjen.. :lol:

oqehra8g5tfiagnmh66j.jpg

Hmm.. Bredfront, nye fremskjermer, og coilovers.. Da tror jeg at jeg nærmer meg noe.

egrmqyh4h1osip82wqqe.jpg

Skrevet
98 ;)

men min får 1 bar i ladetrykkog da :D men fyller 98 uansett på gamle store seksere, di trives best med det :)

Er nok mer nødvendig på 1 bar :D

Har fyllt 95 siden jeg kjøpte den. Mixa inn litt E85 når jeg har hatt muligheten. Men tenker jeg skal prøve 98 ett par tanker og se om den oppfører seg annerledes.

Skrevet
Mini bildeupdate:

Nye bakdekk var nødvendig..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Nye eksosfester til midtpotta:

[ Bilde ]

Nye pakninger mellom kat og midtpotte:

[ Bilde ]

Alltid gøy med eksosskruer.. :P

[ Bilde ]

Av erfaring har jeg begynt å gjenge opp igjen ALT av bolter som skal brukes opp igjen.. :lol:

[ Bilde ]

Hmm.. Bredfront, nye fremskjermer, og coilovers.. Da tror jeg at jeg nærmer meg noe.

[ Bilde ]

Bruk penga på felger istedet for breifront! E34 med sekser skal ha smalfront ;) synes jeg da 8)

Skrevet

Ser bra ut fra siden med smalfront, men synes den blir en del barskere forfra med bredfront. Har muligheten til å kjøpe komplett for en tusenlapp nå, så vurderer å slå til.

Felger står også på "to do" lista. Har sikla på GS SilverTrack lenge, men det koster jo da.. Får se hva det blir til. Skulle hatt meg nye sommerfelger, for da kan jeg sette vinterdekk på de her.. Har stålfelger nå :shock:

Skrevet

Bruk penga på felger istedet for breifront! E34 med sekser skal ha smalfront ;) synes jeg da 8)

+1... alle e34r skal ha smal front spør du meg :P

Skrevet

Skal se an litt. Kan være fin med smalfront også!

Stjeler et bilde av M5'n til JAAS..

IMG_0216-1.jpg

Skrik ut om dere kommer over noen 18" felger som passer E34! Kant er aldri feil ;)

Skrevet
Ser bra ut fra siden med smalfront, men synes den blir en del barskere forfra med bredfront. Har muligheten til å kjøpe komplett for en tusenlapp nå, så vurderer å slå til.

Felger står også på "to do" lista. Har sikla på GS SilverTrack lenge, men det koster jo da.. Får se hva det blir til. Skulle hatt meg nye sommerfelger, for da kan jeg sette vinterdekk på de her.. Har stålfelger nå :shock:

Ble mye dissing fra min side nå :P Men gs felgene er noe av de kjipeste jeg ser for tiden, er mer stas med org 15" krysseiker enn gs felger spør du meg :P Om du vil ha kule felger til grei pris ville jeg sett innom bmautosport.co.uk

Er noen som har slike men sykt rå for å være replica! koster kun 4k eksl. moms

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... 149_69_246

Ellers så er jo rondell d58 18" noe av det mest kledelige til E34, M parallell er jo råe felger ikke mange har. BBS RC090 finnes jo i 18" men er ganske sjeldent og fort dyrt :)

Skrevet
Miniupdate:

Clutchen er fin, hardy'n som har virkelig tatt kvelden.

Har en liggende her om du trenger fort! hvis du holder til på Raufoss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...