Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en markert knirkelyd når hjulet fjærer opp og ned. Ikke så lett å høre eksakt hvor det er, men jeg regner med at det er den foringen som GS kaller "knirkeforing" som er dårlig, delenr 33326767748.

(del nr 2 på denne tegningen: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /16525.gif )

Synes også at bakakselen styrer litt mer en den bør. Noe kan nok ha med myke vinterdekk å gjøre, men har litt på følelsen at det er noe som har blitt litt slarkete. Ikke så lett å kjenne noe slark i leddene, og det er jo mange av dem. Har noen erfaring med hvilke andre ledd som bør byttes, eller hodler det å ta knirkeforingen?

Skrevet

hei. er mest sansynelig de knirkeforingene du snakker om som gjør dette.. bytt de og se om det blir bedre, kan også være slarke i hjullageret som gjør at dekke tilter litt til siden når du svinger i tillegg til at foringene muligens er gåen,, i hvertfall ville jeg ha sjekket det opp.

Skrevet

min E39 hadde dårlige "knirkeforinger" slet ut 2 helt nye bakdekk på 600 mil, bilen ble som ny å kjøre etter at disse ble byttet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...