Vikingen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 koed er billigere enn gs hvertfall vis du skal kjøpe nytt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Er m20en tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 da har jeg kjøpt foringer til: traversbak, stabstag bak, stabstag foran, bærearm foran. mangler til diff og bærearmer bak, noen som har de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 kjøpte til bærearmer bak idag, noen som har til diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ang lakksprøyte greia! Skal du lakke sjøl er det viktig at du passer på riktig dyse å heilt riktig viskositet på lakk Spyl gjerne golvet (vegger) på verksted med vatn! da vil støvet trekke mot gulv å vegger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Takk:) tenkte jeg skulle lage en slags "lakkboks" av plastik ned fra taket og på gulv, og ha ovner inni der og avtreksvifte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 åpna hjernen i dag, for å se om det er trim chip i den. noen som kan hjelpe meg? her har jeg åpna den her er chipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 har ikke chippa bmw hjerne enda, men ofte står det på chippen firma osv vis det er trimchip, skal ikke si noe sikkert nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 det jeg også trodde men, han jeg kjøpte av sa den var chippa, men ser ikke sånn ut altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 tør ikke si ja eller nei altså men syns det er rart det ikke står noe firmanavn elns der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 det jeg syntes er rart å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 her kommer en lite update har gjort en del de siste dagene nå sjekket motor og hjerne, er ikke trim chip og heller ikke kvassere kam... har en chip til 325/525 til 87-92, noen som veit om det går ann å bruke den på en 85 modell motor? bilder sier vell mere en 1000 ord? løsna mellom aksel motor klar for løft nesten ute ute parkert her mangler det noe her er alt i motorromet tatt ut ( får ikke ut sikkringsboksen, noen tips?) mesteparten inni tatt ut (får ikke ut ledningsnette som går til sikkringsboksen) eksosen forstillinga fjærna luftfilter boks feste åpna hjerne for å se på chip motorn fått av girkassa clutchen hatt av topplokk og innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 gjort litt i det siste, fant ut st det satt ganske nye bilstein dempere foran. tatt av understell og demontert det, så nå er det pussing og lakkering neste. noen som har tips til malingå bruke på understell? mellomaksling løs og klar klart på høyre sia nede ute demontert her er powerflex foringene mine. ( ønsker å kjøpe til diff ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå