BD Racing Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hei Har et sett med Porsche Boxster bremsekalippere jeg skal selge foran og bak 4.stk. Disse er nylig innkjøpt av et firma som kun driver med Porsche bremsekalippere Kalipperne er sandblåst, pulverlakkert og alt av pakninger og mansjetter er NYE, det følger også med brukte klosser (mye igjen) Det følger med nye bremseslanger som passer til BMW. BMW flens i den ene enden og Porsche flens i den andre enden. Jeg har funnet ut at jeg ikke trenger de alikevel, så selges derfor til selvkost Pris 10.000,- Bilder av kalipperne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Opp, eller bud ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Opp Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hvor store skiver svelger di? Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Disse er solgt Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå