Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel!!

Da har jeg fått igjen bilen fra lakkerer..:)

Ikke verdens beste bilder desverre...

EB6C93D6-D9AA-44AD-920C-C91B593F1719-43779-000023B2D90AAC00.jpg

Ikke mer fargeforskjell..:

76133246-BF87-4AC3-84E3-7ED5DE1AB4C5-43980-000023D0FDB45B2F.jpg

Nå blir det å handle nye klips og diverse før montering starter. Lakken skal få herde litt før jeg ryker på monteringa.

Har også lyst å polere opp kantene på felgene i vinter,tror det kan bli bra?..:)

Skrevet

Moe liker det han ser! :D

Kan ikke få sagt det nok, fin farge!

Polerte felgkanter løfter nok utseendet, men klarer liksom ikke helt å venne meg til gullfarget senter. Hva har du gjort med felgene som stod på bilen når du kjøpte den? Var de skjeve?

Skrevet

Solgte de desverre,angrer litt igrunnen..;) mener du grått senter hadde vært bedre? Er ikke helt sikker på hva jeg liker best selv heller.....

Skrevet

Ja det jeg også tenker. Men muligens en annen gullfarge,dette er en citroen-farge ifølge forrige eier av felger......

Samtidig vil jo blank kant gjøre seg veldig på grått senter.

Skrevet

Gratulerer med nylakka bil da, det så bra ut! Ingenting er som litt fersk lakk på en gammal stakkar :)

Citroën farge? Kan kanskje stemme det :P

Citroen_Saxo_1.4_VTS_(gold).jpg

Er jo ikke verre enn at du fotohopper litt forskjellige farger så ser du fort hva som passer eller ikke...

Kan eventuelt komme å stjele en felg eller to fra meg å prøve på hehe :lol:

Skrevet

Hå hoj! Her skjer det! Grattis med ny lakk! Ser jo helt topp ut det der! :D Graphit er en varm og fin gråfarge! I like.

...ellers må jeg si meg enig med Moe ang. farge på felgsenter. Er ikke stygt, men ikke helt riktig heller.... hmm... vet ikke... kanskje en litt "dusere"/lysere mer diskrè gullfarge hadde gjort seg bedre :?:

Er vel Nogaro Silber som ofte blir brukt i senter på desse, men blir kanskje litt for lik fargen på bilen ja?

http://www.euromcars.com/parts/e34m5/wh ... 5ns5-6.jpg

Skrevet
Gratulerer med nylakka bil da, det så bra ut! Ingenting er som litt fersk lakk på en gammal stakkar :)

Citroën farge? Kan kanskje stemme det :P

[ Bilde ]

Er jo ikke verre enn at du fotohopper litt forskjellige farger så ser du fort hva som passer eller ikke...

Kan eventuelt komme å stjele en felg eller to fra meg å prøve på hehe :lol:

Nei fersk lakk er fint...:D

Hehe,fotoshoppe kan jeg ingenting om, så bruker sikkert mindre tid på å dele en felg,lakke den og sette den på for å se resultatet...;)

Har du samme felgene i grått??

Skrevet
Hå hoj! Her skjer det! Grattis med ny lakk! Ser jo helt topp ut det der! :D Graphit er en varm og fin gråfarge! I like.

...ellers må jeg si meg enig med Moe ang. farge på felgsenter. Er ikke stygt, men ikke helt riktig heller.... hmm... vet ikke... kanskje en litt "dusere"/lysere mer diskrè gullfarge hadde gjort seg bedre :?:

Er vel Nogaro Silber som ofte blir brukt i senter på desse, men blir kanskje litt for lik fargen på bilen ja?

http://www.euromcars.com/parts/e34m5/wh ... 5ns5-6.jpg

Ja liker fargen på bilen..:)

Hmmm, polerte kanter er vertfall tingen ser jeg!! Men veldig usikker på senter altså...de du linka til var nydelige,men blir kanskje litt mye grått på denne? Har også tenkt på en litt mildere gullfarge, tror nemlig gull kan funke om den ikke er så fremtredende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...