joa77 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 lurer på om noen har et tips eller en god tråd om hvordan man skifter bunnpanne på E30 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Det letteste er vel å henge opp motor, løsne motorfestene og senke ned traversen for å få nok plass til å få ned bunnpanna. Også må du fjerne allt av gamle pakningsrester så du er sikker på at det blir tett når du setter det sammen med ny pakning eller pakningstoff. Og husk å tapp olja FØR du løsner bunnpanna ellers blir det MYE gris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 skal visst være mulig ja! hær er svarene jeg fikk da jeg spurte om det samma: viewtopic.php?f=1&t=179935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg bytta på min 320 uten å senke ned traversen. Bare løste motorfestene og løfta motoren så langt opp den gikk med elefant kranen ovenfra. Hvis det er pga du har vert nedi med den så anbefaler jeg den å sveise på en 2-3mm plate under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå