bmwskrulling Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 vis det ikke er vannpumpa så har du bare en ting og skifte vannventil. byttet den på min bil på grunn av varmeapperate bare blåser varmt og for at bilen bare koker på tomgang. etter vannventil skifte koker ikke motoren. men blåser forsatt varmt men tror jeg har funnet ut feilen nå skjønner ikke helt hva du mener nå ? min blåser bare varmt i bilen den også
bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 vis bilen din bare blåser varmt er det vannventilen som kødder det til og derfor koker bilen din
bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 kan legge ut en diy til deg vis det er nødvedig.
Morty999 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 vannpumpa på m30 går sjeldent istykker. her vil jeg faktisk tippe sprekt topp, hvordan årsmod er motoren ? har og hatt en motor med samme problem, bytta toppakning og alt men kokte uansett, så det var det sprekt topp.
bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 vannpumpa på m30 går sjeldent istykker.her vil jeg faktisk tippe sprekt topp, hvordan årsmod er motoren ? har og hatt en motor med samme problem, bytta toppakning og alt men kokte uansett, så det var det sprekt topp. på din motor med sprekt topp blåste det bare varmt i varmeapparat då? vis vannventilene har låst seg så vil jo heller ikke kjølevannet sirkulere.
Morty999 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 vannventila har ikke noe med sirkulasjon på resten av motoren, dessuten har ikke e28 samme systemet. di ventila er kun til varmeapp, og om varmeapp kun blåser varmt så skulle den kokt mindre pga varmeapp vifta kjøler vannet. vannet sirkulerer igjennom radiatoren selv om di ventila er åpne. hviss ikke så hadde den kokt hver gang du kjørte dne om vintern.
bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 ok det er snakk om e28 då forstår eg trodde det hva snakk om e34 her.
Morty999 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 er ikke noe forskjell på e34 selv om den har annet varmeapp system.
bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 ok for det var litt rart på min e32 der hva vannventilen ødelagt og der kokte motoren etter vannventil bytte så gikk ikke bilen varm men temperaturen er forsatt litt over midten vet ikke hva som gjør det. har luftet godt e32 å e34 har vel samme oppsett ?
hao Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 vannpumpa på m30 går sjeldent istykker.her vil jeg faktisk tippe sprekt topp, hvordan årsmod er motoren ? har og hatt en motor med samme problem, bytta toppakning og alt men kokte uansett, så det var det sprekt topp. Tenker jeg også slik. Hvorfor ble det skiftet toppakning i utgangspunktet? Kan det være at toppen hadde en feil som du fortsatt har hvis den ikke er trykktestet og planet
bmwskrulling Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 fordi motor ble overhalt, og den er planet! derfor har den ny toppakning, og mener den er trykktesta
bmwskrulling Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 kjøpt ny termostat nå! skal sjekke om vannpumpa er i ordentlig stand i morgen, og tette den lille lekasjen og prøve igjen! sier ifra om hvordan det går )
bmwskrulling Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 tenkt litt på en ting, tror dere det funker om jeg får tak i et tanklokk som er selvluftene, og monterer det at den blir luftet automatisk selv da? eller har dere dårlig troa på det? og evt, finnes det noe spesiall verktøy som kan hjelpe en med og lufte kjølesystemet? noe som drar ut lufte eller noe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå