turbolid Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 interessert i bytte mot go-kart med henger? ny pris motor litt over 40k og ramme over 25k. henger er tett med varme og skilt osv! ramma er 05 modell og motor 06 og kjørt ca 30-40 timer siden ny! er ikke interessert i go kart gi heller inn et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Kjørbar? den er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 gi bud på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Siden du er interessert i bytte i eu-godkjent bil må jeg spørre. Er du interessert i en 1990 Passat Syncro TDK? Pent skinninteriør og blir eu godkjent denne måneden. Bytta coilovere, bremser bak, brekkvaiere nå før kontroll. Koksgrå stasjonsvogn. Er kanskje ikke så interessant men må jo spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 gi bud på 10 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Siden du er interessert i bytte i eu-godkjent bil må jeg spørre. Er du interessert i en 1990 Passat Syncro TDK? Pent skinninteriør og blir eu godkjent denne måneden. Bytta coilovere, bremser bak, brekkvaiere nå før kontroll. Koksgrå stasjonsvogn. Er kanskje ikke så interessant men må jo spørre er ikke interessert legg heller inn bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 mulig å få skilt på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 mulig å få skilt på denne ? da må du eventuelt snakke med statens vegvesen. fordi jeg får ikke tak i forrige eier. Og bilen har ikke hatt skilter siden 2002-2004 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 mulig å få skilt på denne ? da må du eventuelt snakke med statens vegvesen. fordi jeg får ikke tak i forrige eier. Og bilen har ikke hatt skilter siden 2002-2004 tror jeg Hmm .. Er interessert men skummelt å kjøpe bil uten papirer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 ga bud på 10, men siden d ikke er orden i papirene trekker e d bude å setter d ned te 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 kan ligge inn bud på 10 eg da, men ikkje en krone mere, siden det ikkje er papirer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå