Dralle Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 ...vurderes solgt fordi jeg har for mange biler. Har i grunn ikke så lyst å kvitte meg med denne, men siden jeg ikke får solgt bil nr.3 så kan jeg la den gå om jeg får greit betalt. EU-godkjent til 12/2012. Årsavgift er betalt. -1995 modell, import til Norge i 1999. -km stand: 316000 -farge: Cosmosschwarz/shadowline -5-trinns automat -18" M-paralell 235/40/18 på sommer (nye dekk må påberegnes) -16" AEZ 215/55/16 Michelin X-ice North, gode piggdekk -sort skinninteriør m/armlener -sorte interørlister -stor kj.computer -diff.brems ++++++ ... sjeldent godt utstyrt e34 tds (se utstyrsliste) Denne har jeg eid i litt over 4 år og har vært storfornøyd, selvom jeg nok har brukt i overkant mye penger på den Har en rimelig tykk perm med kvitteringer som dokumenterer det meste som er gjort med bilen - både kosmetiske og tekniske utbedringer/vedlikehold. Det ble satt inn "ny" motor med lavere km.stand i januar i år (129000km/dokumentert) Bilen fremstår som hel og pen! Speilblank i lakken! Prisantydning: 60000,- ? Pm eller 47276520 mvh Ludvig Fjørtoft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Fy søren så bra den bilen så ut..... Lykke til med salg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Takk for det Tror ikke det mange tds`er i landet som er finere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Med litt senk, samt slette lister (i stedet for ru plast) på fangerne kan denne bli skikkelig tøff... noe ala denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Denne er som sagt speilblank i lakken og et virkelig bra eksemplar som er godt holdt av entusiast! Hjelper nok mye med litt plastfornyer i stede for å bytte listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hva ligger forbruket på ved normal kjøring? Og hvordan er girkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Denne er som sagt speilblank i lakken og et virkelig bra eksemplar som er godt holdt av entusiast!Hjelper nok mye med litt plastfornyer i stede for å bytte listene. Ja, jeg er meget fornøyd med poleringsjobben din Christian! Vet ikke om du har tenkt å ta på deg arbeid for andre, men jeg anbefaler deg herved videre Hadde nok hjulpet godt på med plastfornyer, men slette lister er finere uansett synes jeg Hva ligger forbruket på ved normal kjøring? Og hvordan er girkassen? Tja..., forbruket er rundtom 0,9-ish på "småkjøring" (korte turer/ mange tunge bakker). Siste skikkelige langturen jeg hadde brukte den 0,64 (Ålesund-Gøteborg) Den kunne nok brukt enda mindre om det hadde vært høyere fartsgrenser her i landet... Trives veldig godt i 110-120km/t Girkassen funker helt fint den Aner ikke om det er orginalkassen eller om den har vært bytta en gang i tiden. Jeg fikk bytta olje+filter på den på 277000km. Vet det er mange som ikke anbefaler det (feks merkeverksted), på kasser med såkallt "livstidsolje", men det gikk vertfall bra i dette tilfellet. Er vel kasser som er fulle av avleiringer, som den nye olja løser opp, som igjen fører til havari de er redde for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hei... har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Har det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Bytte i en 2011 mod 116d edition sport? 7000km. Alpinhvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Høres ut som en kjekk bil det, men så mye penger hadde jeg ikke sett for meg å bruke på nr.2-bil. Dessuten har jeg fortsatt en stk. bil for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Bump! Var ikke så mye respons her. Ingen som vil ha seg tds? Har ikke fått noe bud heller... Var en som skulle komme å se på bilen i helga men han dukka ikke opp... Bilen bli sikkert å se på 1. mai-treff i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Budet mitt er fortsatt ikke interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Var det du som bydde 40000 til 1.mai-treffet? Fikk du sett på bilen da? Selger ikke for 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Såg på bilen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå