Gå til innhold

1995`525tds "executive" vurderes solgt


Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

...vurderes solgt fordi jeg har for mange biler. Har i grunn ikke så lyst å kvitte meg med denne, men siden jeg ikke får solgt bil nr.3 så kan jeg la den gå om jeg får greit betalt.

EU-godkjent til 12/2012. Årsavgift er betalt.

-1995 modell, import til Norge i 1999.

-km stand: 316000

-farge: Cosmosschwarz/shadowline

-5-trinns automat

-18" M-paralell 235/40/18 på sommer (nye dekk må påberegnes)

-16" AEZ 215/55/16 Michelin X-ice North, gode piggdekk

-sort skinninteriør m/armlener

-sorte interørlister

-stor kj.computer

-diff.brems

++++++

... sjeldent godt utstyrt e34 tds (se utstyrsliste)

IMG.jpg

Denne har jeg eid i litt over 4 år og har vært storfornøyd, selvom jeg nok har brukt i overkant mye penger på den :) Har en rimelig tykk perm med kvitteringer som dokumenterer det meste som er gjort med bilen - både kosmetiske og tekniske utbedringer/vedlikehold.

Det ble satt inn "ny" motor med lavere km.stand i januar i år (129000km/dokumentert)

Bilen fremstår som hel og pen! Speilblank i lakken!

DSC_0366.jpg

DSC_0338.jpg

DSC_0402.jpg

DSC_0393.jpg

DSC_0396.jpg

DSC_0398.jpg

DSC_0399.jpg

Prisantydning: 60000,- ?

Pm eller 47276520

mvh

Ludvig Fjørtoft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er som sagt speilblank i lakken og et virkelig bra eksemplar som er godt holdt av entusiast!

Hjelper nok mye med litt plastfornyer i stede for å bytte listene. :)

Ja, jeg er meget fornøyd med poleringsjobben din Christian! :) Vet ikke om du har tenkt å ta på deg arbeid for andre, men jeg anbefaler deg herved videre :P

Hadde nok hjulpet godt på med plastfornyer, men slette lister er finere uansett synes jeg :)

Hva ligger forbruket på ved normal kjøring? Og hvordan er girkassen?

Tja..., forbruket er rundtom 0,9-ish på "småkjøring" (korte turer/ mange tunge bakker). Siste skikkelige langturen jeg hadde brukte den 0,64 (Ålesund-Gøteborg) Den kunne nok brukt enda mindre om det hadde vært høyere fartsgrenser her i landet... Trives veldig godt i 110-120km/t

Girkassen funker helt fint den :) Aner ikke om det er orginalkassen eller om den har vært bytta en gang i tiden. Jeg fikk bytta olje+filter på den på 277000km. Vet det er mange som ikke anbefaler det (feks merkeverksted), på kasser med såkallt "livstidsolje", men det gikk vertfall bra i dette tilfellet. Er vel kasser som er fulle av avleiringer, som den nye olja løser opp, som igjen fører til havari de er redde for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...