Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vurderes solgt fordi jeg har for mange biler. Har i grunn ikke så lyst å kvitte meg med denne, men siden jeg ikke får solgt bil nr.3 så kan jeg la den gå om jeg får greit betalt.

EU-godkjent til 12/2012. Årsavgift er betalt.

-1995 modell, import til Norge i 1999.

-km stand: 316000

-farge: Cosmosschwarz/shadowline

-5-trinns automat

-18" M-paralell 235/40/18 på sommer (nye dekk må påberegnes)

-16" AEZ 215/55/16 Michelin X-ice North, gode piggdekk

-sort skinninteriør m/armlener

-sorte interørlister

-stor kj.computer

-diff.brems

++++++

... sjeldent godt utstyrt e34 tds (se utstyrsliste)

IMG.jpg

Denne har jeg eid i litt over 4 år og har vært storfornøyd, selvom jeg nok har brukt i overkant mye penger på den :) Har en rimelig tykk perm med kvitteringer som dokumenterer det meste som er gjort med bilen - både kosmetiske og tekniske utbedringer/vedlikehold.

Det ble satt inn "ny" motor med lavere km.stand i januar i år (129000km/dokumentert)

Bilen fremstår som hel og pen! Speilblank i lakken!

DSC_0366.jpg

DSC_0338.jpg

DSC_0402.jpg

DSC_0393.jpg

DSC_0396.jpg

DSC_0398.jpg

DSC_0399.jpg

Prisantydning: 60000,- ?

Pm eller 47276520

mvh

Ludvig Fjørtoft

Skrevet
Denne er som sagt speilblank i lakken og et virkelig bra eksemplar som er godt holdt av entusiast!

Hjelper nok mye med litt plastfornyer i stede for å bytte listene. :)

Ja, jeg er meget fornøyd med poleringsjobben din Christian! :) Vet ikke om du har tenkt å ta på deg arbeid for andre, men jeg anbefaler deg herved videre :P

Hadde nok hjulpet godt på med plastfornyer, men slette lister er finere uansett synes jeg :)

Hva ligger forbruket på ved normal kjøring? Og hvordan er girkassen?

Tja..., forbruket er rundtom 0,9-ish på "småkjøring" (korte turer/ mange tunge bakker). Siste skikkelige langturen jeg hadde brukte den 0,64 (Ålesund-Gøteborg) Den kunne nok brukt enda mindre om det hadde vært høyere fartsgrenser her i landet... Trives veldig godt i 110-120km/t

Girkassen funker helt fint den :) Aner ikke om det er orginalkassen eller om den har vært bytta en gang i tiden. Jeg fikk bytta olje+filter på den på 277000km. Vet det er mange som ikke anbefaler det (feks merkeverksted), på kasser med såkallt "livstidsolje", men det gikk vertfall bra i dette tilfellet. Er vel kasser som er fulle av avleiringer, som den nye olja løser opp, som igjen fører til havari de er redde for...

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Høres ut som en kjekk bil det, men så mye penger hadde jeg ikke sett for meg å bruke på nr.2-bil. Dessuten har jeg fortsatt en stk. bil for mye... :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Bump! Var ikke så mye respons her. Ingen som vil ha seg tds? :o Har ikke fått noe bud heller...

Var en som skulle komme å se på bilen i helga men han dukka ikke opp...

Bilen bli sikkert å se på 1. mai-treff i Ålesund :)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...