Pidi Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Hei Har en E36 316i 1998 med M43 motor. Halvt år etter jeg hadde kjøpt bilen begynte hovedlykten på sjåførsiden å dette ut. Hovedlyktene er type "Pære Angel Eyes" med H7 pærer. Om dette er modifisert på fra forrige eier eller kjøpt ferdig vet jeg ikke Dette problemet har jeg vanligvis fikset med å stramme / løsne litt på strømkontakten til lykten. Til slutt stripset jeg strømkontakten i vinkel for å slippe dette problemet. Dette fungerer fint men ser ikke akkurat fint ut... Har sjekket kontakten i senere tid og tror jeg kanskje har en liten jordingsfeil Jordingskabelen ved kontakten ser ikke så bra ut, er det bare til å klippe den og lodde på ny kabel? Sikkert nybegynner spørsmål men er det mulig å koble fra kontakten + ledningene fra motoren og bestille nytt? Går utifra at dette ikke er "Plug & Play" Skal prøve å koble på original lyktene nå til helgen for å se om jeg får samme problemet der også. Andre forslag? Takker for all hjelp Mvh Pidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå