hao Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Komplett. Bud over 300.- Frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Passer i originale fester under passasjerstol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Er disse sjeldene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Er disse sjeldene? Nei. Tror ikke det. Det sjeldne er vel at dette er komplett og uten skader. Alle E34 og E36 ble levert med dette fra fabrikk. Se etter fester under passasjerstol foran på E34 og høre side i bagasjerommet på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 jeg fant et sånt i en bil jeg hugde netopp, så det kan bli spennende å se hva det går for;) tror det er seldnere i en E30 eks, om de hadde det? :avsporing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 sitter lokket godt fast når du lukker det? Mitt har en tendens til å åpne seg + at en idiot som brøyt seg inn skulle ha noen bandasjer fra bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Det sitter såpass at det ikke åpner seg men du trenger ikke være supermann for å åpne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå