Vidar.Fosse Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 med litt tolmodighet får du linje converter på dealextreme.com til 17 kr skal prøve en i bilen til fruen http://dx.com/p/car-high-to-low-impedan ... ter-110022 ja det er jo greit nok det, men du får fremdeles ikke remote ut ifra converteren som du sendte link på? det er vel bare signal etter hva jeg såg, eller er det jeg som ikke har lest godt nok? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Jeg har en til overs som er med remote på Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Jeg kjøpte slik høg til lav konverterer som skulle generere remote, meen den gjorde ikke det da.. Så jeg henta remote fra original forsterkeren bak, funker som bare fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar.Fosse Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Jeg kjøpte slik høg til lav konverterer som skulle generere remote, meen den gjorde ikke det da..Så jeg henta remote fra original forsterkeren bak, funker som bare fjell! hehe, kan jeg godt tenke meg! jeg har ikke noe avansert anlegg orginalt, og har dermed ikke forsterker. slik jeg har gjort det nå, er da en splitter bak, så jeg får signal til forsterker, og til remote har jeg koblet et rele inn på baklyset, slik at når baklyset tenner, legger releet inn og gir remote fra batteri. slik at da slipper jeg og eventuelt og overbelaste de orginale ledningene til lyset med ekstra remote, for de er jo ikke så tykke ifra før av at det gjør noe! så nå slår forsterkeren inn når baklyset tenner og spiller som bare det fungerte til slutt mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Jeg kjøpte slik høg til lav konverterer som skulle generere remote, meen den gjorde ikke det da..Så jeg henta remote fra original forsterkeren bak, funker som bare fjell! hehe, kan jeg godt tenke meg! jeg har ikke noe avansert anlegg orginalt, og har dermed ikke forsterker. slik jeg har gjort det nå, er da en splitter bak, så jeg får signal til forsterker, og til remote har jeg koblet et rele inn på baklyset, slik at når baklyset tenner, legger releet inn og gir remote fra batteri. slik at da slipper jeg og eventuelt og overbelaste de orginale ledningene til lyset med ekstra remote, for de er jo ikke så tykke ifra før av at det gjør noe! så nå slår forsterkeren inn når baklyset tenner og spiller som bare det fungerte til slutt mitt også Bra du brukte relé! måtte ordne begge baklysene for det har brent seg, var gjordingen da men tydeligvis for spinkelt fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar.Fosse Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Jeg kjøpte slik høg til lav konverterer som skulle generere remote, meen den gjorde ikke det da..Så jeg henta remote fra original forsterkeren bak, funker som bare fjell! hehe, kan jeg godt tenke meg! jeg har ikke noe avansert anlegg orginalt, og har dermed ikke forsterker. slik jeg har gjort det nå, er da en splitter bak, så jeg får signal til forsterker, og til remote har jeg koblet et rele inn på baklyset, slik at når baklyset tenner, legger releet inn og gir remote fra batteri. slik at da slipper jeg og eventuelt og overbelaste de orginale ledningene til lyset med ekstra remote, for de er jo ikke så tykke ifra før av at det gjør noe! så nå slår forsterkeren inn når baklyset tenner og spiller som bare det fungerte til slutt mitt også Bra du brukte relé! måtte ordne begge baklysene for det har brent seg, var gjordingen da men tydeligvis for spinkelt fra før. Ahaa, kipe greier det når ting ryker. Men ja, rele er ingen dum ting å få montert så slipper jeg og brenne ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå