OLEZZ Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Inn er i fremkant av motor, og retur er bak ved regulatoren.
Julian Sommer Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Takk, da har jeg bytta om på slangene ved bytte av pumpe... Men bilen gikk ikke før jeg bytta pumpa heller, men dette kan ha vært fordi tuppen fra ene dysa lå i klem mellom den ene ventilen og toppen (som jeg fant ut i dag)..?
OLEZZ Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Burde fortsatt starta selv om èn dyse ikke virker som den skal.
Julian Sommer Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Bytta om på bensinslangene oppå armaturet, og da starta bilen med en gang. Har kald-starta den 3 ganger hittil. Sist jeg brukte den, så starta den jo etter den ikke hadde starta på et døgn. Da fikk jeg kjørt en time, stoppa bilen og den var død siden da. Håper den ikke dør nå, har jo bytta alt som har med dette å gjøre. Men siden jeg hadde bytta om på slangene, vet jeg jo ikke hva som var feilen... Håpe det er i orden nå Tusen takk for alle svar!
engen90 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Bare som et tips, det er veldig greit om tråder beholder sin orginale overtekst og innhold, da kan folk søke opp tråder og finne den infoen de trenger uten og lage ny tråd hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå