HypeTraxX Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Denne har jeg desverre ingen info om, men den står bare i veien her! Jeg fikk denne i betaling av selveste Bjørge Stensbøl for litt jobb hjemme hos han, der jeg leide et hus. Så dette skal være ekte saker som har sin sjarm! Den er 41 cm høy og 32 cm brei på topp og bunn! Minste pris er 5000kr. Ellers må jeg nesten ta vare på den selv, da det er antikk
wabby Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Skal ikke si jeg har peil, men tror prisen var noe drøy. Kjenner en del ølbryggere hvor en blant annet jobber som ølsmaker for Nøgne Ø. Kan nevne det for dem, men tror prisen er for høy.
HypeTraxX Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Jeg skal være fornøyd jeg hvis du formidler det videre! Hadde vært artig og fått inn no bud da Jeg har fått ett først på 500, også ett på 1500. Men det er nok litt for lite før den forsvinner her i fra
HypeTraxX Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Ingen som vil ha antikk øl tønne altså?
Spiff Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Skal ikke si jeg har peil, men tror prisen var noe drøy. Kjenner en del ølbryggere hvor en blant annet jobber som ølsmaker for Nøgne Ø. Kan nevne det for dem, men tror prisen er for høy. sorry for OT, men hvem er denna ølsmakeren? jeg har jobbe på nøgne Ø selv !
HypeTraxX Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Jeg tenkte tanken at han kanskje ville prøve å kjøpe den billig selv ved å skrive det han skreiv. Men jeg hørte aldri noe mer av han Fortsatt til salgs! Jeg har den ståenes som pynt med noen vekter oppå, så den fortjener et bedre lokale etter min meining! Hehe
håkon_w Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Ingen som vil ha antikk øl tønne altså? med øl ka det være intr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå