Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne har jeg desverre ingen info om, men den står bare i veien her! Jeg fikk denne i betaling av selveste Bjørge Stensbøl for litt jobb hjemme hos han, der jeg leide et hus. Så dette skal være ekte saker som har sin sjarm! :)

Den er 41 cm høy og 32 cm brei på topp og bunn!

yppi6b1n75q70n7c694e.jpg

rcoboaoow11wdnfriued.jpg

w97egbdnjrz136owm2ga.jpg

Minste pris er 5000kr. Ellers må jeg nesten ta vare på den selv, da det er antikk :)

Skrevet

Skal ikke si jeg har peil, men tror prisen var noe drøy.

Kjenner en del ølbryggere hvor en blant annet jobber som ølsmaker for Nøgne Ø. Kan nevne det for dem, men tror prisen er for høy.

Skrevet

Jeg skal være fornøyd jeg hvis du formidler det videre! Hadde vært artig og fått inn no bud da :)

Jeg har fått ett først på 500, også ett på 1500. Men det er nok litt for lite før den forsvinner her i fra :P

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Skal ikke si jeg har peil, men tror prisen var noe drøy.

Kjenner en del ølbryggere hvor en blant annet jobber som ølsmaker for Nøgne Ø. Kan nevne det for dem, men tror prisen er for høy.

sorry for OT, men hvem er denna ølsmakeren? jeg har jobbe på nøgne Ø selv ! :P

Skrevet

Jeg tenkte tanken at han kanskje ville prøve å kjøpe den billig selv ved å skrive det han skreiv. Men jeg hørte aldri noe mer av han :P

Fortsatt til salgs!

Jeg har den ståenes som pynt med noen vekter oppå, så den fortjener et bedre lokale etter min meining! Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...