Stiankg Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 (endret) . Endret November 14, 2020 av Stiankg Ønsker denne fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankg Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Pris 130000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 jøss... nå treger jeg på at jeg solgte min 99 mod 323 som var bygget om til facelift for 87000 gitt... skal si de holder seg i pris ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankg Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 ikke at det er noe pluss at du har bygget den om til facelift akkurat, og hvis du ikke fikk mere enn 87000,- så sier vel det en god del om tilstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankg Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 hm.. bilen går for 120000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 og hvorfor er det ikke noe pluss at den var bygget om til facelift? og sier litt om standen? velvel.. den var gått ca 20.000 mindre enn din, overhalt vanos(svakhet på disse motorene), m-pakke foran og bak, bygd om til facelift, csl luke, ingen rust +++ ligger en prosjekttråd om gamlebilen her inne.. er jo litt rart at alle e46 323 på finn ligger under 90000 da.. er dessverre finn og autodb som bestemmer prisen idag. men lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankg Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 BMW skal holdes så originalt som mulig, å bygge om ting har jo aldri vært noe særlig. men det gjør jo bilen "din" unik da. kanskje de andre 323ene ligger til den prisen ja, men ingen av de har Schnitzerutstyr og felger til 70000kr. Og at 323 sliter med vanos har jeg aldri hørt om. da har BMW kommet til å tatt tilbake motorene, for de vil ikke ha et dårlig rykte motormessig. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 da må du google "m52/m54 vanos"... vist bmw skulle tilbakekalt alle motorene(motorkodene) de har/har hatt problemer med, så hadde vi hatt det travelt på jobb gitt.. er enig at en bmw bør holdes orginal, men å bygge om til facelift vil jeg heller kalle en oppgradering.. men din er jo heller ikke orginal da, med m-fanger foran og ikke bak, acs speil osv, alt dette er jo også ettermontert. så det er vell ikke noe særlig dette heller da eller drit i, lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Bilde av alt og hjelper;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå