leif harald Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Påtide å bygge meg en grom e30.. Endelig.. Legger ut en liten prosjekttråd om prosjektet mitt, er i hovedsak for å få tips, triks å hjelp om det er noe. Etter mye fram og tilbake, salg av prosjektbil å kjøpt ny å solgt igjen har jeg nå bestemt meg får å bygge meg en skikkelig grom e30 over lenger tid. Har kjøpt inn litt småting som: bensinpumpe, bensintrykkregulator, eksosflens, grenrør, turbo, 2x westgate, vband klemmer, oljekjøler, oljeslanger ++ intercooler og rørgate vil bli laget når jeg har fått i motor. Motor: turbomotor av et slag. understell: e30m3 understell med bilstein dempere og 600 puns fjører. e36m3 bremser forran og bak fåreløbig... e30m3 diff. utvendig: Mtech 2? innvendig: orginalt med noen gode stoler. Målet før 2013: Motor og 5 bolt understell skal være montert. Målet til sommeren 2013: Motor skal være mappet å klar for en kjekk sommer med masse kjøring å morro. Karrosoriet vil få litt nytt stål i gulvet der det er rust. Men utvendig skjer det lite fåreløbig. Den har fått nye framskjermer og frontplate. Blir ikke noe lakk i førsteomgang. Bilen blir bygget får å bruke på fine sommersdager og bane, ikke med hvite skilt. Men altid kjekt å lufte den en fin sommerdag. Dette er bilen, 2 dørs facelift: Blir nokk mest sansynlig ikke så ulik forrige e30n:
Steven Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Se her ja, godt du endelig roa deg og bygger noe gromt som du kan bruke når finværet er på plass Får følge med her. Men synes de måla dine var litt slappe. Høres bedre ut å ha den klar til i sommer. hehe!
leif harald Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Se her ja, godt du endelig roa deg og bygger noe gromt som du kan bruke når finværet er på plass Får følge med her. Men synes de måla dine var litt slappe. Høres bedre ut å ha den klar til i sommer. hehe! Fort å gå lei då. Har m3en me kompressor så blir brukt som bruksbil i sommer om an ikje blir solgt så drive barra å samle inn deler te e30n fåreløbikt Rått, du får gå for en m50b25 med turbo;) Står m50b25 i den nå, den er forrøvrig til salgs om noen vil ha den. Må ha noe med litt mer futt en en m50b25
Spiff Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 artig, får føgle med her da, har litt lyst på e30 mtech 2 selv jeg
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 "Tror ikke før jeg får se det" Er et rim eller en sang, som passer til deg
leif harald Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Hehe, du sier noe der Yngve. Men føler det er påtide å bygge meg en grom e30 nå, så du skal ikke se bortifra at det står en passegrom e30 ganske klar for kjøring iløpet av sommeren
leif harald Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 m50 Turbomanefoil som må moddes litt får å få den til å passe på nye motoren. Ny rustfri eksosflens kom i dag Noen som ser hva motor den hører til eller
Vikingen Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 følger med her, vet du har mye heftig innom garasjen din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå