leif harald Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Med eller uten klaver? Helst komplette
Rayman Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 skaff meg nogen bra stikkakslinger til e30 325 så har me eit bytte
leif harald Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Ser ut som alt 5 bolt understellet er på plass nå. alt nytt utenom calippere. Skal se om jeg ikke får begynt på bilen snart. montere litt understell i førsteomgang hvertfall Kommer bilder når jeg får noe arbeidslyst skaff meg nogen bra stikkakslinger til e30 325 så har me eit bytte Den er god, har stikkakslinger på noen bærearmer Må bare få demontert de.
leif harald Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Har etter langt å lenge tatt å samla isammen litt deler i dag å bestilt noen småting jeg fant ut at jeg mangler Får se om jeg ikke får montert 5x120 fjørbein på bilen i morgen Å kansje bytte lagrer i e30 m3 bærearmene Bilstein gruppe N dempere E36m3 bak
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Her må det følges med! Sparer ikke på noe virker det som hvilke stabstag osv skal du ha?
leif harald Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Det går sakte men sikkert på fram. Driver å samler litt deler enda. Er i kontakt med en tysker ang s54b32 med smg i e30. Så skulle jeg hatt en E30M3 og bygd på så vis får se. Men har begynt å hope seg opp med masse gromdeler Skal til med garasjebygging nå hjemme nå, så tid og penger går nokk i det
leif harald Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Mangler datasprut nå, ellers begynner ting å dette på plass. Har nylig bestilt meg noen nye stoler, og sperrdiff. Monterer e30m3 bakstillingen så fort diffen er på plass Var en tur på sørlandet å handla meg en båt også her om dagen. Håper å få brukt den litt i sommer
leif harald Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Den går noe jævlig ja legger ved et bilde, har nylig sjøsatt den nå får sommeren. Kjøpte noen gromme felger til e30n, BBS E50 senterbolt felger. Så nå er hjul, bremser å fjørbein osv også kjøpt inn. Gikk for samme Porsche bremser som jeg brukte i mitt forrige prosjekt, helt fantastisk gode bremser. Mangler bare en grom diff nå til understellet. Noen som vet hvor man får kjøpt nye kanter til E50 felgene? Skulle også hatt et halvbur om noen har det å selge meg. Porsche bremser: Leketøyet på vann, 22 fot hydrolift med 300hk 2 takt. 85 knopp på havet er fort
leif harald Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Var en svipptur i tyskland etter en 84 mod 320 som skal regges når den blir veteran. driver å samler inn deler til fortsatt før det blir gjort noe mer med den 320n er i veldig bra stand, gleder meg til og begynne på den Siden X5 ikke kom med grønne skilt handla jeg meg en mercedes på grønne skilt. Litt bilder må alti til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå