jorg1s1 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Skal bytte foringer og lakke/sandblåse bakstillinga på E30'n min, men får f**n meg ikke ned traversen. Har fått ut bolten, skrudd av muttere osv. Trodde da det bare var å ta ned traversen, men den sitter bom fast. Har prøvd mye rart men tørr nesten ikke bruke mer makt og gå hardere til verks uten at det er fare for at noe på travers/chassis blir ødelagt (bøyd/knekt). Noen som har vært borti dette før og har tips? Virker som at alle andre har problemer med å få ut bolten og å få ut selve foringen fra traversen etter den er demontert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Skal bytte foringer og lakke/sandblåse bakstillinga på E30'n min, men får f**n meg ikke ned traversen. Har fått ut bolten, skrudd av muttere osv. Trodde da det bare var å ta ned traversen, men den sitter bom fast. Har prøvd mye rart men tørr nesten ikke bruke mer makt og gå hardere til verks uten at det er fare for at noe på travers/chassis blir ødelagt (bøyd/knekt). Noen som har vært borti dette før og har tips? Virker som at alle andre har problemer med å få ut bolten og å få ut selve foringen fra traversen etter den er demontert... pleier å funke med masse 5-56 eller wd40 + en stang som passer inni foringa fra undersiden, så banke den sidelengs (litt begge veier) for å prøve å bevege røret i midten litt så det løsner. om du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg måtte bruke spett på min... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Må som regel jobbe litt med den ja, henger igjen i foringene og spacerne til de. Spett funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå