blocker Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 har kjørt uten varme anlegg en stund no for feilsøkte siden bilen kokte ..men har 2 delt vame anlegg og tror den "fordeleren" i motor rommet er gåen ...noen som vet kordan eg finner ut dette og ...er den noen som kan være så snill å ta eller har ett bilde av der slangene kommer ut av varmeanlegget fra cupeen og gjerne til den "fordeler" tingen hjertelig på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blocker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 her er bilde av en slik sak noen som kan selge meg den ink slanger ? http://www.google.no/imgres?q=bmw+e36+h ... 29,r:0,s:0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Beste bilde jeg hadde her og nå. Hvis du kobler fra kontakten skal denne ventilen være åpen å varme for fullt. Luft i kjøleveska fører svært ofte til koking og henger alltid sammen med trøbbel med varmapparat. Ventilen kan være greit å rengjøre men ville startet med lufting av systemet. etter det ville jeg luftet systemet, så ville jeg luftet å luftet. 99 % av alle tilfeller med koking og varmapparat er luft i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Du greier lett å gjøre den rein da. Her er et alternativ men kan sikkert få den brukt på forumet til en rimeligere pris https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord= Slet Antall Varenummer Varetekst Pris I alt KB1095366 Varmehane NOK 648,00 NOK 648,00 Lagre denne handlekurven. Netto NOK 648,00 Fraktkostnader (0,54 kg) NOK 169,00 Moms (25%) NOK 204,25 Totalt NOK 1.021,25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blocker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 tusen takk fant bilde eg å ... skal ha den gammle ett sted må finne ut om den virker før eg gjør noe mer tusen takk mye peil på e36 du ? m52 b28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå