pål Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg driver som kjent å pusser opp en e30, den begynner å komme seg nå, og ønsker å forsikre den litt bedre enn hva den har vært tidligere. Dvs anntar jeg får igjen 15000 eller noe lignende om den blir vrak eller stjålet, med den forsikringen jeg har nå. Pratet med forsikringsselskapet og ønsket å få hevet verdien på bilen i forsikringspapirene. Dette viste seg å ikke være lett, noen som har erfaring med forsikringsselskap som lager denne type avtaler? Regner med det er en del her som har flotte biler som har ordnet seg med skikkelig forsikring på bilene sine. Håper dette ble forståelig skrevet. Pål Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hør med IF eller Gjensidige. Fatter har en gammel engelsk sportsbil som er forsikret med forhøyet verdi. Men må dokumenteres nøye med bilder og alt mulig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Det var en tanke, noen andre som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Dette er aktuelt for en del også, gikk fint med IF som jeg har, så lenge en bil feks er godkjent ombygd som gir den en høyere verdi er det greit å dokumentere med vognkort og bilder av bilen. Man får som regel forsikret slik man ønsker så lenge man betaler der etter Vet at dyre felger og stereo kan forsikres utenom feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå