redrom Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Da har man omsider kommet seg igang med ombyggingen av min BMW 530D Vil legge bilder ut fortløpende etterhvert som ting blir ferdig. Slik så den ut før start. Der har fronten kommet seg på
redrom Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Forklarte meg kanskje feil Er karosseriet som skal finpusses litt på, ny front, sideskjørt, bakfanger, omlakkeres, nye baklykter, felger og dekk. Litt endring på interiøret. Fikk nettopp pakke fra kode, å har selfølgelig klart å kjøpe feil frontspoiler leppe :@ Kjøpte til normal fanger (ikke m-tech) så dette kommer for salg snart her på forumet.
RS-Heggem Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Forklarte meg kanskje feil Er karosseriet som skal finpusses litt på, ny front, sideskjørt, bakfanger, omlakkeres, nye baklykter, felger og dekk. Litt endring på interiøret. Fikk nettopp pakke fra kode, å har selfølgelig klart å kjøpe feil frontspoiler leppe :@ Kjøpte til normal fanger (ikke m-tech) så dette kommer for salg snart her på forumet. Hvorfor ikke gjøre det så enkelt at du bare bytter den inn i leppe til M-tech, så får du igjen det den har kostet deg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå