haakon6 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Nå har jeg ikke fått gjort noe i hele vinter med den så jeg kan selge den på rot hvis noen kommer med 40,000.- her er det mye nytt NB dette er ett godt påbegynt prosjekt . Alt for mye og skrive om , så send meg pm så kan jeg ringe deg . Det kan følge med 2,8 24V motor som går meget godt , komplett med bk forsterker og kasse mellomaksling ekstra diff , ledningsnett , hjerne , 2 komplette sett med styling , 3 sett felger , angel ays lykter og sikkert noe mer jeg har glemt i farta . Selges meget gunstig v hurtig avg grunnet jeg ikke har tid noe mer da jeg har begynt og pusse opp hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Flere bilder kan sendes hvis seriøs intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Felger på bilde er borbet a , som ikke akkurat vokser på trær . Jeg har kostet på denne bilen rundt 100,000,- men kom med ett seriøst bud på alt sammen . Glemte og nevne at det sitter helt nytt senkesett på og den er godkjent i vognkort med senk har også nytt efekt anlegg med 2 dobble potter ut bak . Alt i forstillig er byttet og sitter politan foringer der nå . 2,8 motor følger alt med for og få den i en e30 . Denne motoren ble bygd til en e30 banebil ca 230 hester som virker hele veien opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Hva skal til for å få denne ferdig, hvordan står den nå? Komplett som på bilder..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Hva skal til for å få denne ferdig, hvordan står den nå? Komplett som på Den står uten motor nå . Bedere om du sender meg en pm med nr ditt så kan jeg ringe deg . Jeg skal selge alt som jeg har til E30 så her gjør den som er først ute ett kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Alt går billig v hurtig avg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Alt selges for 55,000.- før jeg ommbestemmer meg . Men da må du komme og hente bil og deler som det står nå . Stor varebil og bilhenger må til for og få det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 litt ot, men er det gammelmotoren min? sjøgrønn e30 som nå ska 323 turbo 12v inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 litt ot, men er det gammelmotoren min? sjøgrønn e30 som nå ska 323 turbo 12v inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Kan stemme det . Den fungerer iallefall utrolig godt i e30 men selger nå unna alt jeg har for 55,000,- med den gamle motoren din på pall som følger med + masse deler . Hadde vel nesten fått 55 bare for det som følger med løst her . Så får jeg ikke denne prisen så kan det være det samme . Bilen følger jo nesten med gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Ingen her som er intr i gratis bil eller deler hvis man gidder og skru litt selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 gratis bil+? ok da kan eg henta den kjem imorgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Les anonsen lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Ingen her som er intr i gratis bil eller deler hvis man gidder og skru litt selv ? _________________ Mvh Haakon var denna eg leste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå