Gå til innhold

E30 cab 325

haakon6
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke fått gjort noe i hele vinter med den så jeg kan selge den på rot hvis noen kommer med 40,000.- her er det mye nytt NB dette er ett godt påbegynt prosjekt . Alt for mye og skrive om , så send meg pm så kan jeg ringe deg .

gr5dnigtwvaasq3bh5cl_thumb.jpg

Det kan følge med 2,8 24V motor som går meget godt , komplett med bk forsterker og kasse mellomaksling ekstra diff , ledningsnett , hjerne , 2 komplette sett med styling , 3 sett felger , angel ays lykter og sikkert noe mer jeg har glemt i farta . Selges meget gunstig v hurtig avg grunnet jeg ikke har tid noe mer da jeg har begynt og pusse opp hus :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger på bilde er borbet a , som ikke akkurat vokser på trær . Jeg har kostet på denne bilen rundt 100,000,- men kom med ett seriøst bud på alt sammen . Glemte og nevne at det sitter helt nytt senkesett på og den er godkjent i vognkort med senk :) har også nytt efekt anlegg med 2 dobble potter ut bak . Alt i forstillig er byttet og sitter politan foringer der nå . 2,8 motor følger alt med for og få den i en e30 . Denne motoren ble bygd til en e30 banebil ca 230 hester som virker hele veien opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for å få denne ferdig, hvordan står den nå? Komplett som på Den står uten motor nå . Bedere om du sender meg en pm med nr ditt så kan jeg ringe deg . Jeg skal selge alt som jeg har til E30 så her gjør den som er først ute ett kupp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan stemme det . Den fungerer iallefall utrolig godt i e30 :) men selger nå unna alt jeg har for 55,000,- med den gamle motoren din på pall som følger med + masse deler . Hadde vel nesten fått 55 bare for det som følger med løst her . Så får jeg ikke denne prisen så kan det være det samme . Bilen følger jo nesten med gratis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...