HagenJR Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Bli jo kåstan en formue å skikk i posten da... Er ikke så veldig dyrt faktisk, er jo ingen vekt på denne men jeg kunne ha kjørt å hentet den også, men det blir dyrere for meg pga alle bommene jeg må igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Skal ha 1000.- for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Skal ha 1000.- for den! Tar den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hva skal du ha for nyrene i grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hva skal du ha for nyrene i grillen? husker jeg ikke helt feil så er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå