bmw-520i Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 problemet er at jeg ikke får temperaturen til og bli bra den viser litt over 80 hele tiden har prøvd og lufte byttet alt som har med kjøling og gjøre. den bruker ikke vann er heller ikke vann i oljen ikke er det hvit røyk fra eksos, kun når det har regnet litt(samler seg litt vann i bakpotte) jeg kan stå iro en halvtime eller 1 time uten at den koker men holder 85 grader skulle tro jeg hadde den termostaten som går til 88 grader. så kan kjøre 2 uker og så kan det begynne og stige til 90 og så går det ned igjen til 85 og blir der. vet ikke helt hva som skjer har ikke vert borti noe lignende før. motor oppfører seg bra sviver jevnt hele tiden. har også byttet begge reimene selv de ikke har noe med dette og gjøre^^ har en liten mistanke om radiator er delvis tett.men den er også varm så det tyder jo på at den funker.
LarsBMW Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Ser du skriver du har skiftet alt som har med systemet å gjøre, innebærer det temp. føleren også?
bmw-520i Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 jeg fatter ingenting. nå koker motoren når jeg står på tomgang i 5 min den må ta inn luft en plass. men det forsvinner ikke noe vann er ikke noe vann i oljen eller hvit røyk hva er det som skjer? har prøvd alt nå føler jeg
bmw-520i Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 er også sluttet og komme varm luft når jeg skrur det opp på varmt, det kommer jo av luft i systemet
bmw-520i Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 får håpe på noen gode svar på gs treffet på lørdagen takker for hjelpen så langt
Inline six Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Du kan ha en bitteliten lekkasje på den øvre radiatorslangen som trekker inn luft som du kan se i denne linken
bmw-520i Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Du kan ha en bitteliten lekkasje på den øvre radiatorslangen som trekker inn luft som du kan se i denne linken takker skal prøve og bytte denne slangen i morgen:)
bmw-520i Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 gs skal ha 1000 kroner for denne slangen det er noe av det sykeste jeg har sett i dag(utenom bilen min)
bmw-520i Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 ser ut som jeg må levere inn bilen til trykktest for og få svar på dette. hva pris er det på sånt? nå varierer det litt men hva er sånn ca pris ? 1500?
bmw-520i Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 nå begynner slanger og sprekke også. har nå bestilt alle slangene nye så får håpe at det er det som er problemet. vis ikke mistenker jeg toppen/topppakningen
Haakjin Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg kan med 90% sikkerhet si at det er varmeregisteret ditt som lekker? Setter en finger på det jeg. Lukter det litt søtt inne i bilen din ? Dugger ruter? Om det ikke lekker så kan det suge falskluft også derifra
Kjexx Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Husk å sette varmeapparatet på max varme og på 2 i hastighet. Det ligger en video på youtube som forklarer prosessen veldig bra. Glem oppoverbakker og kolaflasker, gjør du det riktig så blir det ikke noe tull. Skal se om jeg finner den igjen etterpå.. Edit:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå