Gå til innhold

motor(m30b35) kjøleproblem verksted får det heller ikke til

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra du fant feilen :) Var som jeg sa :)

du hadde riktig ja, tror jeg skal lage en diy på dette.

Jepp, det synes jeg du skal gjøre. Tenkte lenge å skifte register på min også, fordi jeg bytta jo faktisk alt utenom det, etter jeg skifta toppakning holdt det faktisk av en merkelig grunn ¨tett¨, den koka hvertfall ikke mer, men var fortsatt litt varm og dugg på ruter. Turte ikke å prøve å skifte den siden jeg aldri hadde gjort noe lignende å ikke fant noe her. Så en DIY tror jeg mange kunne trengt :) Da dette ser ut til å være en typisk feil på E32n :)

Skrevet

då hva det byttet og temperaturen stopper rett før midten:) takk for hjelpen alle :)

kan bare si at og bytte varmeregister var ikke lett :) såvidt du kommer til med noe som helst

Skrevet

forstår ikke hva som skjer jeg startet bilen for og se etter lekasje men er tett i registeret og tok en kjøretur luftet og tempen datt til midten og ble der lenge men nå er den på samme plass som alltid

• 4 weeks later...
Skrevet

har nå tatt endel tester på bilen min. trykktest og det var 100% tett. målt eksosen for defekt toppakning alt helt 100 der også. byttet til nye vifte reim og har nå sluttet og koke men ligger med hele viseren over midten, hva gjør jeg nå :)

Skrevet

har nå løst problemet med at den koker og det med tempraturmåleren ikke vil til midten og denne gang mener jeg det hehe :lol::D hvordan jeg gjor det er hemmelig^^ takker for alt gode tips og råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...