BMWsideways Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei, selger noen deler ifra et prosjekt jeg har. Befinner meg i buskerud. Har to fine dører. En grønn på høyre side, en lilla på venstre. Den lilla er er sparklet og pusset. Vil ha rundt 900kr for hver. Det er elektrisk heis, og vinduer på dem. Har IS motor, ledningsnett, gir, diff, drivaksler, mellomaksler mm. Selger motor, gir, ledningsnett, coiler og alt som trenger for å starte opp for 7000kr. Kan høres i bil. Dette er ifra en orginal is. Gått 220-230k. Har også alt annet av deler, unntatt interiør. Kontakt meg her, eller på 97524122. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Har også panser, bakluke, m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Er førerdør i bra stand ? vindu og lås fungerer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Vindu og lås fungerer, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 er den i bra stand ? rust,bulker osv ? hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Bra stand! Ikkeno rust, var en bulk som jeg rettet og sparklet. Holder til i nore og uvdal, mellom kongsberg og geilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 supert ! langt å kjøre for ei dør, sender du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceo92 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 pris og farge på m3 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 400 kr! De er ikke lakkert, så dem er svarte. Kan nok sende ja! Vet ikke om det blir dyrt. Mener ei dør veier rundt 9-10 kg? Vil helst ha forskuddsbetaling, ved sending. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Har du mulighet for å sjekke opp det med frakt ? til Ålesund. forhandsbetaling er ikke noe prob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Hei. Har vert litt opptatt i påska. Kan få sjekka det Vet ikke ossen der er å få sendt dører osv. Med posten, pga lengde, bredde og vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SarasMonsen Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 hei hva skal du for diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Hei, diffen er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben_88 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 hei har du motor å alt som trengs ennå ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Heihei.. Ja, det har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå