Bollis69 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg har en -2000 e46 318i som lekker kjølevæske en eller annen plass og som dugger når det er fuktigt i været. Hva kan være feilen her? Kan det ha noen sammenheng? Noen som har noen råd?
Jokka Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Hadde problemer med dugg i min bil. Sjekk pollenfilteret, er det vått er det kanskje dårlig pakning på det sorte dekselet som ligger over vinduet. I så tilfelle bytt det og filter. Fikset seg for meg.
gullsakar Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 alt dette er skrevet om tusen ganger i forum og du vil ikke få noen andre svar en det som er kommet der.. GARANTERT.. gjør et søk du....
Bollis69 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Jeg har søkt her og finner masse om lekkasjer i kjølesystemet, men ikke om lekkasjer i klimaanlegget/varmeanlegget og om dugg og lekkasjer kan ha noen sammenheng.. Jeg hører noen dryppelyder/skvulpelyder fra innsiden når jeg kjører også.. Kan det være noe i klimasystemet under dashbordet som lekker skal tru..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå