Gå til innhold

Noen som kjenner til denne 540iat?

joris
 Share

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

Men herre.... 520 kontra 540 #-o

Ta tipsene til ls44mm og legg hvertfall lista på en bil som greier dra seg selv opp en bakke :D

Forstår hva du mener. Stort sprang mellom 520 og 540 ja.. Det som er viktig for meg er å finne den riktige E39n. 2002-2004 model touring med bensinmotor, automat, sort skinn og pen km stand. Bilen må være helholdt og pen utvendig som invendig. Helst 525/530 men har hatt en 520 2,2 og den gikk da ikke aller verst. I 95% av brukstiden så holder det, men jo større motor jo bedre så klart.

Har sett på litt av hvert der ute og det er mange som tror en gammal 520 som har gått rundt 200000 er gull verdt. Og når man kommer for å se på bilen som skal være så fantastisk så ser den jo f... ikke ut.. Måtte ha meg en bil kjapt så jeg kjøpte meg en 98 mod 523 touring med manuel i dag som en midlertidig bruksbil. Så får jeg heller bruke litt tid og vente til den rette 525/530/540 dukker opp. 523n jeg kjøpte er 14 år og har rusla 210000km. Men fy for en herlig bil å kjøre. Hvilke andre biler kan skilte med slik komfort og kjøreglede etter så mange år og km på veien? Bilen har riktignok fin eierhistorikk, komplett servicehefte fra merkeverksted og er ekstremt godt fulgt opp. Men likevel. Dette bekrefter vel at e39 er den beste og siste bmw... (har dog ikke kjørt F10 enda..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...