BilBruker Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg at ikke behov for og skrive opp søt jeg har. Jeg har en del og enten så har jeg ellers har jeg ikke. Komplett vinduer- 2 dørs. Panser bakasjelokk.baklamper brytere dask bord+++++++++ gidder ikke skrive alt. For komme med spørsmål så ser vi og er du seriøs så sender du ei meld og du får bilde.. Enkelt og greit. Stoler, interiør. Gjerne mere info. Sport stoler? Farge på stoler? Hvor bor du i landet? Kan man kjøre til deg fra Hønefoss (innenfor rimelighetens grense)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Siden du har så mye deler at du slipper å skrive, så forventer jeg at du har både55 og 60mm vifter uten ulyd. Da kan du komme med bilder av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofk Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Skal sjekke jeg vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå