OJR Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Selger tds'n min pga. nytt bilkjøp. Står blant annet Alpina b10 leppe på den, m5 bakfanger og skjeldne MIM felger på den. Stått lagret inne hele vinter og skilter er levert inn pga ble ikke eu godkjent. men bare småfiks som skal til. Skifte baklykter og blinklys fram til org - det er blitt gjort. Skaffe papir for att felgene er godkjent på bil - de har jeg skaffet. Ta firhjuls kontroll på senkesett, eller sette på org fjærer. Endre posisjon på parklys, eller bare ta de ut på EU kontroll, siden det ikke er påbudt med. Bytte ut bakre lyddemper til orginal. Rust på et stag under radiator - det ble byttet ut med ny del hos verksted. Selges for 35 000, kan gå billigere ved hurtig handel. legger ved noen bilder fra fjor sommer, skal ta nye så fort jeg får tid og når jeg har fått hentet den ut fra der den står nå. Innbytte ikke aktuelt. Ta kontakt på tlf, 41 22 46 32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Endelig kom den til salgs igjen hadde lyst på denne forgje gang men har du noen nye bildere ? vist den er så pen som den er på bildene send meg en pm og hva skjer med 2 forskjellige skilt nr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Er riper her og der som ikke vises på bildene, men skal få tatt nyere så fort jeg får det til Det med skiltene, det har jeg rett og slett ikke vert klar over selv! Er hvertfall AR skiltene som hører til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 hmm. følger med her litt. km.stand på denne? interiør bilder. Hvordan senk osv.osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 solgt? mail meg gjerne flere bilder og info om kmstand osv på : mwikran@gmail.com Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Kan du ikke skrive litt mere specs da ? Coilovers ? Kmstand hvor mange av di km er kjørt med boks, åssen er bilen under, noen rare lyder i bilen ? ls diff på den ? org manuel eller bygget om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 jeg lurer også litt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Denne blir trolig solgt i morgen om kjøper får lån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå