kossmaster Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 må man ut med motoren for og bytte katter på en m52tub20 ? Fra en 99 520i touring manuell. eventuelt hvordan er fremgangs måten, har søkt som f etter dette uten noe resultatt. finner ingen diy heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 må man ut med motoren for og bytte katter på en m52tub20 ? Fra en 99 520i touring manuell. eventuelt hvordan er fremgangs måten, har søkt som f etter dette uten noe resultatt. finner ingen diy heller Katalysatoren du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Katalysatorene ja ser slik ut : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Har ingen erfaring med tu utgaven av m52 men tror jeg kan si ganske så sikkert at det ikke er nødvendig å ut med motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 tja, eneste jeg har hørt/funnet er at "motor må opp i front" høres for meg ut som plukkes litt opp i motor-rom og da må man vell av med fester og gir ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Må ikke ut med motoren men vekten må avlastes og ett motorfeste løsnes ++ Kjøp deg Haynes Manual på Biltema.. Der står alt bra beskrevet.. Dette krever endel utstyr som motorlift osv.. Evt talje i taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Må ikke ut med motoren men vekten må avlastes og ett motorfeste løsnes ++Kjøp deg Haynes Manual på Biltema.. Der står alt bra beskrevet.. Dette krever endel utstyr som motorlift osv.. Evt talje i taket.. letter litt på motivasjonen det der, får vell bare hive meg rundt og prøve og få diagnose utstyret installert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 nå må du ha meg litt unnskyldt for i min egen verden svarte jeg med tanke på en m52tub20 i 3 serie e46... kan være noe helt annet i e39.. men haynes er gull uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baslek Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Her er veiledningen som ligger på TIS: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/06/10/89 Denne er da fra en 728, men skulle være ganske likt, og som gullsakar nevnte, så må du nok lage deg din egen motor jekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 der har vi akkurat hva jeg trenger, takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå