Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Jeg ønsker å kjøpe 17" eller 18 felger til en 1997 mod E39 helst med brukbare sommerdekk. Maks 5000,-

Ønsker også å kjøpe klare lykteglass med klare blinklys. Har du ett sett med angle eyes kan det være interesangt også.

Jeg bor i fredrikstad og jobber i larvik så hvis du holder til i strekningen larvik-oslo-fredrikstad så hadde det vært fint.

Jeg kan også kjøre ett stykke for det rette tilbudet.

Send tilbud hit. Gjerne med bilder.

ketped@hotmail.com

Mvh Ketil

Skrevet

zu9daeiqy5ry08k3z842.jpg

Har disse med gode 225 dekk men nå når jeg sitter å skriver så kommer jeg på at det er vel bare 16"

Skrevet
zu9daeiqy5ry08k3z842.jpg

Har disse med gode 225 dekk men nå når jeg sitter å skriver så kommer jeg på at det er vel bare 16"

Huff det var dumt for de ser skikkelig bra ut. Det gjorde bilen din også :shock:

Skrevet

Jeg har disse, 17", men uten senterdeksel. 2 greie sommerdekk og 2 utslitte pga knekt demper bak.

xiynkqcojdqw8rn02eyz.png

Har også de originale lyktene til samme bil, rakk ikke finne dem frem og ta bilder i dag desverre.

Har også et sett Rondell D58, 18", med nesten nye framdekk, 235, og helt nye 265 bak.

Bedre bilder kan taes!

jlgg2zs9f0wk3xcx9ce0.png

Skrevet
Har noen tøffe kantfelger i 17" til salgs! 10,5" bredde :) gjør seg godt på E39! Send meld på 46412147, så kan jeg sende deg bilde =)

Oi 10,5 hortes litt for gromt ut for meg. Hvor breie dekk er det på da?

Skrevet
Har noen tøffe kantfelger i 17" til salgs! 10,5" bredde :) gjør seg godt på E39! Send meld på 46412147, så kan jeg sende deg bilde =)

Oi 10,5 hortes litt for gromt ut for meg. Hvor breie dekk er det på da?

Går fint å kjøre med det ;D Dekka er 255 bak og 225 forran =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...