gizmooo Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Halloo Noen som vet hvor jeg kan få tak i de gummilistene som går langs hele siden på bilen? Er til en 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 E34? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fortsatt ingen som vet???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 De som er midt på dørene sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 De som er midt på dørene sånn ca? ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Har du prøvd schmiedmann? FIkk tak i til e39 der ihvertfall, orket ikke å lete på hjemmesidene dems for deg bare å sjekke det ut. Ellers så burde vell gs/koed også få tak i det vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Disse kanskje? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 20〈=en Der har du delenumrene, så kan du bestille på koed eller GS, alt etter om pris eller rask levering er viktigst (Akkurat denne er for touring, vet ikke om det er forskjell på sedan. Hvis du har sedan, kan du gå tilbake i menyen og bla deg fram til din bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Har du prøvd schmiedmann? FIkk tak i til e39 der ihvertfall, orket ikke å lete på hjemmesidene dems for deg bare å sjekke det ut. Ellers så burde vell gs/koed også få tak i det vil jeg tro? Nevermind det jeg sier, missforstod deg ang lista. Trodde du mente på innsiden av døra, men ser hva du mener nåh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå