Brunek Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Skriver dette for en kompis som nå er ute etter en E28 eller e21 til sitt baneprosjekt! Kravet hans er rett og slett at bilen må kunne rulle, så vi kan få den opp på en bilhenger. Og helst ikke for mye rust. Ønskes kjøpt for rundt 5000, ev. hvis selger er interessert i innbytte med en 1992 Opel Omega (går, men har ikke skilter grunnet manglene framvisning til biltilsyn og EU kontroll.), har noe rust, men hovedsaklig i bakdører. Kan også eventuelt kjøpslå med en Garrett turbo han har liggende!
team bmw Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Har en E28,2,8L og manuell, ferdig ribbet,gassdempere , org sperre, glassfiber panser, 17" felger. Var ment som bane prosjekt, men mistet interessen. 8000,- står i Fetsund.
GSS Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Har en -75 1502, tomt karosseri med understell. Alt rust skal være tatt. Fint objekt til å bygge banebil.
Hazzy Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 det er jeg som skal kjøpe prosjektet team bmw, hvilken årsmod er bilen? gss, pris og lokasjon?
team bmw Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Tror det er en 86 mod (må finne papirene), pris = 8000,- står i Fetsund, gss hva er det? Har fått seg en killevink på fører siden, kan brukes som den er men man bør bytte kanal, (syns såvidt på bildet.) Om du vil komme å se på den/hente den så slå på tråden, så skal jeg ta den frem fra der den står.
GSS Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 det er jeg som skal kjøpe prosjektet team bmw, hvilken årsmod er bilen?gss, pris og lokasjon? Bilen står i Hamar. Har sendt deg en PM
hypah Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Har en e28. er en del rust, pm hvis interessert. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå