Gå til innhold

solgt

Share

Anbefalte innlegg

gamle annonsen viewtopic.php?p=2299728#p2299728

vurderer å selge denne igjen, grunnet andre planer :P har lyst på e30 cab (kan byttes evnt)

motoren/gir fungerer fint, er girkassen med 1gir bakover dette,

kjørte den hjem fra bergen (tysse) uten problemer, alt funket fint, bortsett fra en eksoslekkasje, men den er tettet (var en pakning)

har fikset endel elgreier, (litt div lys som ikke funket)

må på eu for å få skilt.

det jeg vet må gjøres er:

fikse en liten oljelekkasje/svetting fra toppdeksel

montere håndbrekkwaiere (de mangler) kan hende det mangler noem er inni bremsene bak og.

ukjent stand på motoren men gamle eier sier den er overhalt

sveise rust rundt jekkfestene framme

vurdere evnt å ta ut teppet å se åssen det er under det. men finner ikke store hullene når jeg kakker med flattrekkeren ivaffall.

bytte oljetrykkbryter til org oljelampe, har montert oljetrykkmåler nå for å se åssen trykket er.

sitter ikke på m3 understell, trommelbrems bak og skive foran. men står godkjent i vognkortet så er jo det man er ute etter :), ser ikke ut som at understellet har vært av på noen år så har nok stått der en god stund ivaffall.

nå står den uten stoler og skjermer+fanger foran, men har delene, og kan montere de om kjøper vil.

har byttet speedo til et fra en 318, med plasmaskiver, alt funker, men turtelleren er ikke helt med lenger, holder seg på ca 2000rpm bare. er mest sannsynlig selve viseren som henger i plasmaskivene, eller så er det batteriene i det som bør byttes.

798.jpg

799.jpg

800.jpg

801.jpg

802.jpg

803.jpg

804.jpg

805.jpg

806.jpg

807.jpg

808.jpg

809.jpg

er diffbrems, ble fortalt det er m3 diff, men ser i org utstyrsliste at den hadde brems org, så vet ikke 100%

selges ikke for mindre enn jeg ga for den, da beholder jeg den heller :P

driver å pusler med den nå, så kan hende rusten i jekkfestene framme blir sveiset i helga her :)

prisklasse 45-50k, er mest motor etc som er prisen, karroseriet er mest med på kjøpet :P er fiksbart men trenger noej obb for å bli strøken

byttes gjerne i en e30 cab (+/- mellomlegg):) noe prosjekt går, send info så får jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er en godkjent ombygget m3 med 323 understell? Skjønte ikke helt ''sitter ikke på m3 understell, trommelbrems bak og skive foran. men står godkjent i vognkortet så er jo det man er ute etter :)''

kanskje ikke helt best skrevet, men er IKKE m3 understell på den.

det sitter på tromler bak og org brems framme.

men det viktigste er jo hva som står i vognkort, godkjent ombygd/ombyttet m3 2,3 mangler et par av bokstavene på ombygd/ombyttet, men slutter på t så er nok ombyttet det står.

den er jo tilsynelatende ikke komplett ombygd siden det ikke er m3 skjermer etc på den, så spørsmålet er hvor streken gikk, om det kun er motor/gir/diff eller om det er inkl understell. ble ombygd før 2001 ivaffall, mer vet jeg ikke.

323 hadde skiver bak.Her er noe som ikke stemmer.
tidlige 323 hadde trommel bak
tidlige 323 hadde trommel bak

Søk før du svarer.

aner ikke hva som er gjort med understell, men ser ut som at det har stått der en stund utifra rustbelegg på bolter etc,

min 83 323i har skiver bak ivaffall, (men mindre hjullager enn nyere skivebremsbakstillinger)

så kjøper her kan jo velge hva han vil, bare la det være eller bygge om helt til m3 evnt noe imellom.

driver å sveiser gulvet på sjåførsiden nå ivaffall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...