Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Da var endelig hele anlegget montert fra manifolden strake rør tok noen timer å montere dette, pga. at skruene til manifolden hadde rustet seg fast og måtte drille igjennom skruene. men etter mye jobb så var det virkelig vært all tid! magisk lyd! og det bråker ikke i det hele tatt må ikke sitte med hørselværn og kan spille radio med vanlig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Strake rør fra manifolden og til bakerste potte, så Eisenmann Race 2x83 eller? Tenker 2x76 selv. Hvor har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 ja riktig 83mm bare å slå til! du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Og hvordan demonterte du den gamle? Måtte du kappe med vinkelsliper eller? Er jo heltsveiset det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 www.eisenmann-technik.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 neida, var egentlig ikke så vanskelig å demontere det, er jo bare å skru fra rompa og innover, problemet havnet når jeg skulle skru ut fra manifolden, dem satt bom fast, brukte vinkelsliper på mutterene, og hamret og dro på noen. 1 satt helt fast så der måtte drillen slå til. bare pass på så du ikke ødelegger lambasondene som er ganske så nærme boltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Pris kom det på da? Kjøpte catback rør og bakpotte bare? Dæven, ble jo over 7000 kroner da, pluss frakt og toll og mva osv.. Dyre greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hmm, eksosen på min 330 er heltsveist hele veien til den overgangen fra der manifoldrøra går ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 hehe, ja det koster jo å være kar men jg sender det til Sverige jeg så henter jeg det bare ble 7886 med frakt. Ja soundpipe cat back + bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 ja? den henger vel i noe, så er jo bare å skru i vei men vet ikke hva de tilbyr til 330 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Ta lydklipp da Eller film da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Men soundpipe cat back er vel fra katalysatoren og bakover? Har du fjernet katalysatoren helt? Isåfall får du vel litt problemer med avgassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 ja er fra kat, og bakover, katten sitter jo i manifolden på en måte her blir jo høyere co2 så må ta EU litt på si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Grom eksos! Vet du om noen andre firmaer som leverer strake rør? Har M52Tü med et rør bakover og eisenmann leverer ikke til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Er et problem, siden du har Automat:/ trudde 323 hadde 2 den å jeg? Ess performance kan du høre med, trur dem er litt dyre, men dem modifiserer det meste ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå