Simen! Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Hello... Lenge siden jeg har vært her ser det ut til! Har bilen foreløbig men blir nok så jeg selger den med tiden... Mista firmabil først på våren, noe som resulterte i at jeg måtte skaffe meg ny bil til jobben. Og jeg måtte flytte!! og der var det seff ikke plass til to biler Så nå har bilen stått hjemme der jeg kommer fra i hele sommer... kjørt 4000k på bilen siden jeg fikk den. Blir litt for dyrt å betale på en så dyr bil når den kankje er brukt maks en gang månden. Men men! I dag skulle jeg bytte til vinterhjul, noe jeg har gledet meg til! Fikk med 4stk kliss nye dunlop piggfrie dekk som skulle bli gøy teste ut:) Men neida... felgene satt fast på navet noe så jæææævli!! Noe som har tips til hva jeg kan gjøre???? Planer fremover er jeg ikke sikker på men har litt lyst til å få tak i led`s i tåkelys å i ringene Her er et dårlig bilde fra i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Fikk bytta til vinterhjul i dag, å da dukket det opp en knekt støtdemper-fjær gitt Så da blir det å skifte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Synd å se en så flott bil bare stå der! Hehe, hater når felgene sitter fast, har hatt noen heftige kamper mot felger som sitter fast gjennom årene! Nåværende bil har det heldigvis ikke vert et problem! Led lys blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Synd å ikke få brukt bilen mer! men må prøve få kjørt litt mer nå, mulig det blir salg Kjøpte meg slegge av gummi i dag, sånn stor til å slå ned gjerde stolper med. Donka litt på siden av dekket(for å ikke treffe felgen) å å felgen løsnet elegant Skrapet av å smurte opp igjen før vinterhjula ble satt på igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Planer fremover er jeg ikke sikker på men har litt lyst til å få tak i led`s i tåkelys å i ringene ] Håper ikke du går for de røde på forrige side, ugh :-& ! Ellers en virkelig fin bil, og en flott fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 blir nok ikke de gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Da har jeg bestilt ny fjær! Håper jeg for den til hælja For bare håpe at været holder seg bra, siden jeg må bytte den utendørs... Noen som har bytta før? mye jobb? trasig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Liten oppdatering.... Har bestilt litt Led stash, ble til grøftelys og skilt lys nå. Satser på at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Det kommer nok til å bli kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tenkte den jævla kulden skulle gi seg snart så jeg hadde fått prøvd pærene!! men neida.... Blir så jeg bestiller Led angel eyes snart og, men er såpass mye velge at det tar en stund bestemme seg for hva man skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ang. hjul som sitter fast, jeg bruker kobberpasta fra CRC, og har aldri hatt problem siden, så det er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Var det jeg tenkte å bruke men ble bare vanlig fett denne gangen, tar det til vårs Skulle vel hatt nye sommerfelger og! Har litt lyst på de orginle bmw felgene jeg har bilde av litt lengre bak i tråden her men de er vanskelig få tak i pluss nogså dyrer felger egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Har som smått tenkt litt på nye sommerfelger.. Har lyst på org. bmw style felger! men er vanskelig få tak i samt dyre felger. Disse er under vurdering! Om noen har tilsalgs, skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har ingen til salgs, men jeg må si at de nederste ser rimelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ja står vel mellom nr.2 og 3 tror jeg, de nederste er jo felger som kom til dette karosseriet Men er vanskelig få tak i brukt, nye er for dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå