Gå til innhold

Min første 5-serie. 525da m-sport!

Share

Anbefalte innlegg

Hello... Lenge siden jeg har vært her ser det ut til!

Har bilen foreløbig men blir nok så jeg selger den med tiden... Mista firmabil først på våren, noe som resulterte i at jeg måtte skaffe meg ny bil til jobben. Og jeg måtte flytte!! og der var det seff ikke plass til to biler :? Så nå har bilen stått hjemme der jeg kommer fra i hele sommer... kjørt 4000k på bilen siden jeg fikk den. Blir litt for dyrt å betale på en så dyr bil når den kankje er brukt maks en gang månden.

Men men! I dag skulle jeg bytte til vinterhjul, noe jeg har gledet meg til! Fikk med 4stk kliss nye dunlop piggfrie dekk som skulle bli gøy teste ut:) Men neida... felgene satt fast på navet noe så jæææævli!! Noe som har tips til hva jeg kan gjøre????

Planer fremover er jeg ikke sikker på men har litt lyst til å få tak i led`s i tåkelys å i ringene :)

Her er et dårlig bilde fra i høst.

8v36jh28lyh7i6rkrgga.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd å ikke få brukt bilen mer! men må prøve få kjørt litt mer nå, mulig det blir

salg :)

Kjøpte meg slegge av gummi i dag, sånn stor til å slå ned gjerde stolper med. Donka litt på siden av dekket(for å ikke treffe felgen) å å felgen løsnet elegant :wink: Skrapet av å smurte opp igjen før vinterhjula ble satt på igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer fremover er jeg ikke sikker på men har litt lyst til å få tak i led`s i tåkelys å i ringene :)

]

Håper ikke du går for de røde på forrige side, ugh :-& ! Ellers en virkelig fin bil, og en flott fargekombo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Var det jeg tenkte å bruke men ble bare vanlig fett denne gangen, tar det til vårs :wink:

Skulle vel hatt nye sommerfelger og! Har litt lyst på de orginle bmw felgene jeg har bilde av litt lengre bak i tråden her men de er vanskelig få tak i pluss nogså dyrer felger egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...