Gå til innhold

problem med koking og varme apparat m43 318


Exscalibur
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en liten svipp tur til det vakre syden i østlandet i går fikk jeg problemer på vei hjem. lå og surra fint på 120-130 og en del pådrag og forbikjøringer. Merka det egentlig ikke før jeg måtte bråbremse for en foto boks at bilen begynte og koke. fikk stoppa ordna med vann og lufta etter beste evne. alt så fint ut og det strømmet vann ut gjennom returen der påfyllinga på radiatoren. alt fungerte igjen. så etter en liten stund mista jeg varmen fra varmeapparatet og det kom bare så vidt noe varme. prøvde og lufte igjen og fylte etter med vann. bra en stund til så blei det kaldt igjen. km stand 186 000. måler på termostat inne i bilen har fjuska veldig så lenge bilen har vert i mitt eie.! Kan det vere vannpumpa som er dårlig?!

Lærer aldri! ingen biler som har hatt så mye trøbbel som alle de bimmeran jeg har hatt:P

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen biler som har hatt så mye trøbbel som alle de bimmeran jeg har hatt:P

Får lite hjelp med denne kommentaren [-X:D

Fyll etter å luft skikkelig da,.

Luft igjen, så lufter du.

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... it=lufting

hehehe:P sant nok. lufta med hageslangen idag:P og samme problema fortsatt:P lurer på om ei bare skal bestille vannpumpe og ny termostat med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe:P sant nok. lufta med hageslangen idag:P og samme problema fortsatt:P lurer på om ei bare skal bestille vannpumpe og ny termostat med en gang.

Begge deler skiftes jo som regel noen gang så like greit å få eliminert disse 2.

Håper du leste innlegget ang. lufting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...