aplet86 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Huff, har veldig lyst på felgene dine. Er de helt strøkne? Hvordan er det med dekk? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Helt strøkne. Dekk er kjørt nesten 1,5 sesong, men de er nesten ikke slitt. Lønner seg å kjøpe kvalitetsdekk virker det som. 4,5t kjøring fra Hønefoss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Møter du meg halvveis om jeg tar dem for 30K? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Om du tar dem for 35 leverer jeg de på Hønebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Nei det blir litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Mangel på ei multireim her, så får desverre ikke kjørt en meter. kan jo ta de med til Rudshøgda, om du vil hente de der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Ok, tenke litt på det. Gir deg beskjed ila første/andre uke i Januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Okay. Håper du trekker deg, for du er evt siste som får kjøpe de. Ellers setter jeg de på stua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Hehe, høres ut som om du er veldig keen på og kvitte deg med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Ikke i det hele tatt. Men har lyst til å prøve breyton-felgene igjen, men de setter jeg da ikke på når jeg har schnitzere istedet.. Claus sliter veldig med å skaffe senter i denne dimensjonen og innpress også. Blir nok bygget en felg for å ha til pynt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Hehe. Blir nok enda hyggligere på min M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Det er nok mulighet for det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå