bjornar-a Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Hvis du kjøper den via Koed så får du den for 1300 ferdig fraktet Jeg har stående påmon bil. me litt usikker på om jeg vil selge den :-/ du veit ikke om en M10B20 noe sted ?
Embret Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Kanskje jeg bare skal bestille en ny da. Har en stående i bilen som skal byttes til noe større, men vet ikke om jeg skal begynne med det før til høsten.
Embret Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Fant den ikke på siden til koed jeg, men skulle egentlig fått tak i en brukt på østlandsområdet, så jeg kunne skrudd litt i påsken. edit: Og verken GS eller Scmiedmann har den på lager..
bjornar-a Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 koed har lite på sidene sine. så det jeg gjorde for og finne prisen var og ta delenr fra GS og legge det i handlevognen på Koed
Embret Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Takk for tipset, men har akkurat kommet hjem ifra hamar. Var hos GSS her og hentet en ny han hadde liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå