-Erik- Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Ka trykk bremste du på Bremste på 1.5 i trykk Regner med det er det trykket du skal kjøre på også? Har trua på at dette blir en morsom bil å kjøre!
krtors Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 hva er gjort med motoren da? Std innvendig osv? Motor er klin orginal. Har berre fjernet twinturboene og satt i en single. - Ny fuelrail og dyser. - Justerbar bensinreg.
krtors Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Ka trykk bremste du på Bremste på 1.5 i trykk Regner med det er det trykket du skal kjøre på også? Har trua på at dette blir en morsom bil å kjøre! Er det trykket jeg skal kjøre på ja Ja, satser på det!
E30Frelst Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Denne har gått meg hus forbi ! Litt av en doning du har satt sammen her på kun kort tid, imponerende Gratulerer med fine tall
krtors Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Denne har gått meg hus forbi ! Litt av en doning du har satt sammen her på kun kort tid, imponerende Gratulerer med fine tall Takk takk! Ja begynner å bli bra nå!
kapiox Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer med mappinga! Men skal ikke vurdere større turbo og mindre ladetrykk da?
krtors Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer med mappinga! Men skal ikke vurdere større turbo og mindre ladetrykk da? Denne turboen syns jeg fungerer veldig bra nå. Bra drag helt fra starten å har full effekt tidlig i registeret. En større turbo vil bare flytte effektkurven opp i registeret. En bil som ikke begynner å dra før du kommer opp på 4-5rpm er jo håpløst spør du meg
krtors Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Rått! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, godt du liker det
shs Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 tøft:) kult at det er tv skilt;) lurer på det samme i min e34.. har handla motor:p
krtors Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 tøft:) kult at det er tv skilt;) lurer på det samme i min e34.. har handla motor:p Du må bare sette igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå