krtors Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 2jz passer i e36 som hånd i hanske. Et par filmer fra e36 hybriden jeg hadde: Se der ja, såg ut som den gikk unna Ja synes det passer bra jeg og, litt må jo gjøres men Skal komme med noen nye bilder etter helgen!
AronG Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Kordan går det med prosjektet? Får du plass til maskina? Ka for ei bunnpanna bruker du? Sumpen framme eller bak? Lura på 2jz i e36 sjøl sjøl, vil berre gjere litt research før eg hiver meg laus på da.. Pøs på med bilder
krtors Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Går bra me prosjektet. Maskinen passer godt. Bruker sumpen bak:). Fikk byttet til act clutch ikvell.
krtors Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Nå begynner det å ligne noe Fått sveist v band på grenrøret og T3 flens. Fått på ny fuelrail og dyser. Bilder:
krtors Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Holder på å blende mye twin turbo greier nå. - Fått byttet registerreim og strammer - Laget til oljetilførsel - Oljeretur Motoren blir satt inn idag Et bilde av motoren:
krtors Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Da er motoren kommet på plass:) På tide å lage til eksossystemet nå. Kommer bilder senere:)
Julian Sommer Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Denne kommer nok til å spinne på både første og andre Konge prosjekt, stå på, og fortsett med masse bilder
Anders92 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Skal ikke se bortifra at den tar 3giret heller, akkurat! Hvordan diff skal du bruke? Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
krtors Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Får satse på den spinner på første jaffal Skal kjøre med M3 3.2 diff. Er veldig spent på effektkurven. Er en garret 3582 turbo, skal yte maks 450-500. Så den bør bli artig å kjøre. Skal til bergen og få laget mellomaksling iløpet av uka.
Nordtveiten Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 bjunne å ligna nåke nå, kristian! gleda meg te du e ferdig me ann! kati blir de mapping?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå