sTk3122 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 heisann har en 2000 530d full msport=) å nå som sommer kommer har jeg lyst til å senke den å få på noe drøye felger=) så det jeg lurer på er.. ossen felger er fine til denne bilen? å hvor breie felger osv kan jeg ha=) å kant på felgene er must:) å hva mener du er finest med 19" eller 20" å ossen senk burde jeg ha til det forskjelige felgene. eier ikke peil på dissa tinga så takker for alt av svar=) (btw bilen er helt svart blir sota ruter hele vegen. å tror jeg kommer til å sette blanke lister rundt vinduer:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Her har dem felger; http://www.bmautosport.co.uk/ Mye stilig til en fair pris, butikken er i England så husk å regn med 25% mva. ved innførselen. Senk finner du f.eks. på Ebay.com, mye bra priser der i hvertfall. Bilstein er et godt merke når det kommer til nettopp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Du får senk fra 3000-10000 hos parts and retards.. laaav.no heter sida.! jeg har supersport der fra til min 520 99 mod og 19 gs goldtrack felger å er meget fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå