vegarde Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Skal høyre speilet gå ned når man setter i reverse altså den vinkler nedover en del? Å eventuelt noen som vet om man kan skru av denne funksjonen er litt irriterende. Ble sånn over natten, hadde sjåfør på bilen å vet ikke hva sjåfør/passasjerene har vært å trykket på liksom. Eller om det rettogslett har bare blitt en eller annen feil. Noen som har en løsning på problemet?
SweetBMW Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Dette er normalt. Det er for at du skal se fortauskanten når du parkerer. For å fjerne: sett speilbryteren i andre posisisjon (den du skifter for å styre fører/pass speil.) Btw, dette kunne du funnet ved å bruke søke funksjonen
vegarde Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Ok men da vet jeg det lærer jo bestandig noe nytt om bilen Aha bare litt merkelig at ikke den funskjonen virket før, eller så har vel bare bryteren stått motsatt da Ska ta å teste ut imorgen tidlig så gir jeg beskjed om det virket. Når det gjeld å søke, så har jeg dårlig nok med tid fra før at man enda skal begynne å lese gjennom alle innleggene som omhandler speil. Så derfor det enkle er ofte det beste, så får bare håpe noen gidder å svare på et enkelt spørsmål. Men forhåpentligvis er ingen sure av den grunn
SweetBMW Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Ingen sure, er bare forum retningslinjer vettu Og jo bedre du er til å bruke søkefunksjonen (ved å bruke rette søkepunkter, og filtre) så trenger du ikkelese 934831 emner om speil <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå