Mexos Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Som mange sikkert vet, så får en ganske mye annet rart fra Bmw som vi entusiaster kan bruke pengene på. I dag skulle jeg innom Bmw og kjøpe meg nytt batteri, og kom så ut med denne rakkeren etterpå. Jeg ble solgt med en gang Er det flere her inne som har noe annet ikke bilrelatert fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 dette er det siste jeg har kjøpt.. blir litt i ny å ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jepp jeg har en bmw kaffe kopp + noen gensere, t shorter og modell biler * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Mexos: Luggage need moar low! Fascinerende å se hvor mye dill man kan putte en billogo på og slippe unna med det, ingen slår Porsche og Ferrari da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Mexos: Luggage need moar low!Fascinerende å se hvor mye dill man kan putte en billogo på og slippe unna med det, ingen slår Porsche og Ferrari da. Haha, hadde vært fett å fått bestilt coilovers Får satse på at overlast etter taxfree'n gjør susen Er dog ikke så gira på å hive denne på samlebåndet. Kan fort bli stygg, eller i verste fall stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå