Christopher Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Likte M-stripene i grillen takk gir et personlig preg. Ikke sett så mye av det før
SondreV Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Veldig pen bil Christopher! Kan jeg bare spørre, jeg ser at i signaturen din står det at det er en 2006mod, hvorfor har du da facelift lyktene med AE? Edit: så nå utstyrslisten din og du har jo xenon
Christopher Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Takk og det fant du jo ut av selv Sondre Ellers fikk jeg endelig bilen igjen idag! 3 tunge ventedager med pisjå 3008 som leiebil. Var helt greit og komme ned på bakken igjen og kunne kjøre 80 i svinger uten og se døden i hvitøyet. Makan til romskip ^^ Fikk nye emblem til nøkkel og ruteforsegling idag og kan hente noe snaxx fra ebay imorgen. Blir vel en liten update da og en DIY på bytte av interiørlys på forespørsel. God helg Edit: Var forøvrig gjennomrusta den fjæren så knakk og så at lakken var forsvunnet noen plasser på andre siden også så blir nok bytte av den også.
Christopher Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Når blir det grillings og mini 1-serie treff med bilprat?
Dufniall Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Utrolig flott bil! Og skikkelig bra oppgraderniger! Helt enig med aottesen og S. Gunsatd, de stripene var rå! Er det noe du har kommet på, eller et triks bmw har gjort tidligere også? Artig med flere '06 120d
Christopher Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Takk takk Stripene fant jeg på nett og bestemte meg at slik må man ha Utrolig hva man finner med surfing. Artig bil uten tvil, noe av det morsommere jeg har kjørt. Ellers har jeg prioritert godvær og grilling foran bil denne helgen så DIY til interiørlys og noen andre småting kommer iløpet av uken Må nyte været når man kan i Bergen.
Christopher Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Sitter og vurderer blackline baklykter, men er veldig usikker. Håper og ha flaks en dag og se en av dere andres 1-serie i Bergen så jeg får sett det på samme farge. Henger nok godt igjen fra tiden med E36 det med rød/hvit baklykter...
Dufniall Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Siden bilen din har den fargen den har tro jeg det hadde blitt bra!
Christopher Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Jepp vil tro det blir veldig bra, men liker også de jeg har veldig godt får tenke litt på det. Fikk pakkelapp til nye pedaler idag og hentet en sasen liten ting på posten så imorgen blir det litt bilder og ikke alt dette skrive tullet
Christopher Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Æsj... 2x pedaler montert, men på bremsen bøyer boret seg. Blir en tur ut etter middag og kjøpe nytt så update ikveld Noen som vet hvordan man tar av fotstøtten? Slet litt i den og tenkte det var klips, men ga meg da jeg er redd og ødelegge noe... fint om noen hjelper meg med den.
Christopher Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Begynte å regne så siste pedalen får vente til imorgen, men ble litt småpusling i stuen Fikk nytt emblem til en veldig slitt nøkkel så nå ser den fin ut igjen. Grei forbedring Kjekk bag med borelås feste til og ha litt bilpleie produkter i til ferie og selvvasken på statoil.
Christopher Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Da var pedalene på plass. fotstøtten ligger bare på nå, men skal festes med dobbelsidig tape Skulle være m-tech pedaler, men siden ebay er ebay skal jeg kjøpe felg emblem å lime på. Tror det kan bli bra
Jordfræsar Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Liker hva du gjør på bil'n ja Følger med viare. Har selv fått folie som matcher interiøret i bilen, så tenkte å ta på girspaken (jeg har automat) og nøklene til bilen. God inspirasjon det her Var det her du bestilte m-sport stripene for grillen? http://www.jlevistreetwerks.com/1-Serie ... _info.html Edit: Hvor handla du led pærene? Er det det originale kitet fra BMW?
Christopher Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Takktakk ja kjekt å trekke litt i Carbon. Begge deler er funnet på bimmian.com, de har ganske mye fett til BMW. De har også ferdig til nøkkel. Du må ikke ta på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå