Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Veldig pen bil Christopher! Kan jeg bare spørre, jeg ser at i signaturen din står det at det er en 2006mod, hvorfor har du da facelift lyktene med AE? :)

Edit: så nå utstyrslisten din og du har jo xenon :)

Skrevet

Takk og det fant du jo ut av selv Sondre ;)

Ellers fikk jeg endelig bilen igjen idag! 3 tunge ventedager med pisjå 3008 som leiebil. Var helt greit og komme ned på bakken igjen og kunne kjøre 80 i svinger uten og se døden i hvitøyet. Makan til romskip ^^

Fikk nye emblem til nøkkel og ruteforsegling idag og kan hente noe snaxx fra ebay imorgen. Blir vel en liten update da og en DIY på bytte av interiørlys på forespørsel. God helg

Edit: Var forøvrig gjennomrusta den fjæren så knakk og så at lakken var forsvunnet noen plasser på andre siden også så blir nok bytte av den også.

Skrevet

Utrolig flott bil! Og skikkelig bra oppgraderniger! Helt enig med aottesen og S. Gunsatd, de stripene var rå! Er det noe du har kommet på, eller et triks bmw har gjort tidligere også? Artig med flere '06 120d ;)

Skrevet

Takk takk :) Stripene fant jeg på nett og bestemte meg at slik må man ha :D Utrolig hva man finner med surfing.

Artig bil uten tvil, noe av det morsommere jeg har kjørt.

Ellers har jeg prioritert godvær og grilling foran bil denne helgen så DIY til interiørlys og noen andre småting kommer iløpet av uken :) Må nyte været når man kan i Bergen.

Skrevet

Sitter og vurderer blackline baklykter, men er veldig usikker. Håper og ha flaks en dag og se en av dere andres 1-serie i Bergen så jeg får sett det på samme farge. Henger nok godt igjen fra tiden med E36 det med rød/hvit baklykter...

Skrevet

Jepp vil tro det blir veldig bra, men liker også de jeg har veldig godt :P får tenke litt på det.

Fikk pakkelapp til nye pedaler idag og hentet en sasen liten ting på posten så imorgen blir det litt bilder og ikke alt dette skrive tullet :)

Skrevet

Æsj... 2x pedaler montert, men på bremsen bøyer boret seg. Blir en tur ut etter middag og kjøpe nytt så update ikveld :)

Noen som vet hvordan man tar av fotstøtten? Slet litt i den og tenkte det var klips, men ga meg da jeg er redd og ødelegge noe... fint om noen hjelper meg med den.

Skrevet

Begynte å regne så siste pedalen får vente til imorgen, men ble litt småpusling i stuen :)

Fikk nytt emblem til en veldig slitt nøkkel så nå ser den fin ut igjen.

IMG_0120.jpg

IMG_0119.jpg

Grei forbedring :)

IMG_0068.jpg

Kjekk bag med borelås feste til og ha litt bilpleie produkter i til ferie og selvvasken på statoil.

IMG_0122.jpg

IMG_0123.jpg

IMG_0121.jpg

Skrevet

Da var pedalene på plass. fotstøtten ligger bare på nå, men skal festes med dobbelsidig tape

Skulle være m-tech pedaler, men siden ebay er ebay skal jeg kjøpe felg emblem å lime på. Tror det kan bli bra

bilde.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...